رفتن به مطلب

ارتباط مسواك زدن و بيماري‌هاي قلبي


ارسال های توصیه شده

با مسواك زدن مداوم دندان‌ها و پيشگيري از بيماري‌هاي دهان و دندان، مي‌توان جلوي شيوع بيماري‌هاي قلبي را گرفت. 2036025257379111127147156631619413915563.jpg

 

آخرين نتايج مطالعات پزشكي انگليس، از وجود رابطه معكوس بين مسواك زدن روزانه دندان‌ها و دچار شدن به حملات قلبي حكايت دارند.

آخرين نتايج مطالعات پزشكي انگليس با تأييد فرضيه وجود رابطه بين بيماري‌هاي دهان و دندان با بروز مشكلات قلبي، از وجود رابطه معكوس بين مسواك زدن روزانه دندان‌ها و دچار شدن به حملات قلبي گزارش مي‌دهند.

 

بنا بر مطالعات پزشكي انگليسي‌ها، افرادي كه كمتر از 2 بار در روز دندان‌هاي خود مسواك مي‌زنند بيش از سايرين در معرض بيماري‌هاي قلبي قرار مي‌گيرند.

 

در گزارش نهايي اين تحقيق كه بر روي تقريباً 12 هزار بزرگسال به مدت 8 سال انجام شده، آمده است كساني كه از مشكلات دهان و دندان رنج مي‌بردند 80 درصد بيش از بقيه افراد دچار مشكلات قلبي مي‌شوند. اين آمار در خصوص افرادي كه سيگار مي‌كشند 130 درصد بر آورد شده است.

 

اين گزارش توصيه مي‌كند كه با مسواك زدن مداوم دندان‌ها و پيشگيري از بيماري‌هاي دهان و دندان، مي‌توان جلوي شيوع بيماري‌هاي قلبي را گرفت.

 

هم اكنون تعداد قابل توجهي از مردم جهان بر اثر مشكلات قلبي جان خود را از دست مي‌دهند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...