رفتن به مطلب

اجرای نوازندگانی از اسپانیا و یونان در فرهنگسرای نیاوران


ارسال های توصیه شده

[h=3]تهران - ایرنا- دونوازی اسپانیایی نویز گیتار با حضور نوازندگانی از کشورهای اسپانیا و یونان روز جمعه 18 مهر در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.[/h]

81340322-5998571.jpg به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'دورا ناکو' از یونان و 'پدرو ایسکیردو' از اسپانیا دونوازی گیتار کلاسیک خود را در این کنسرت روی صحنه می برند.

 

دورا ناکو و پدرو ایسکیردو از سال 2007 یک پروژه مشترک موسیقی مجلسی را در دانشگاه موزارت در شهر سالزبورگ اتریش تحت آموزش اساتیدی چون الیوت فیسک، ریکاردو گاین، ماتیاس سیدل و مارکو تامایو آغاز کردند.

 

آن ها از نخستین اجرای عمومی خود در سال 2009 به طور منظم در جشنواره های بین المللی و دوره های موسیقی مجلسی در اروپا شرکت کردند.

 

مجموعه آثارشان تمام ادوار زمانی و سبک های متنوع از باروک تا موسیقی محلی فولکلور را در بر می گیرد که شامل قطعات اصلی برای گیتار بویژه قطعات تنظیمی شخصی است. آهنگسازانی چون کونستانین واسیلیو، سیمون فونتانلی، آگوستین کاستیا-آبیلا و روبن پارخو برخی از آثار خود را به آن ها اختصاص داده اند. گروه «دوئت نویز گیتار» در حال حاضر در شهر برلین اقامت دارند؛ جایی که فعالیت های هنری و آموزشی خود را به طور هم زمان پیش می برند.

 

کنسرت دوئت نویز گیتار با همکاری بنیاد آفرینش های هنری نیاوران و سفارت اسپانیا روز جمعه 18 مهر، ساعت 18 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...