رفتن به مطلب

واليبال ايران طلايي شد


saba mn

ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=2] تيم ملي واليبال ايران در آخرين بازي خود در بازي‌هاي آسيايي 2014 برابر ژاپن پيروز شد و مقام قهرماني را کسب کرد.[/h][/TD]

[TD=align: left]00991589.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3] تیم ملی والیبال ایران امروز در آخرین دیدار خود در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون برابر ژاپن قرار گرفت و با نتیجه 3 بر یک ( 28 - 26 ، 23 - 25، 25 - 19، 25 - 19) برابر حریف خود به پیروزی رسید. شاگردان کواچ با این نتیجه طلسم‌شکنی کرده و سرانجام مدال طلای بازی‌های آسیایی را هم به جمع افتخارات آسیایی خود اضافه کردند.

 

چهار سال پیش در چنین روزی در حالی که تیم ایران به عنوان اولین بخت قهرمانی رشته والیبال در بازی‌های آسیایی 2010 گوانجو به حساب می‌آمد، این ژاپنی‌ها بودند که با پیروزی 3 بر صفر در عین نا باوری مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کردند. مهمترین چیزی که بازیکنان ایران امروز و در آخرین دیدار خود به آن می‌اندیشیدند، خوشنودی روح «حسین معدنی» با کسب مقام قهرمانی هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون بود تا آرزوی 56 ساله والیبال ایران تحقق یابد.

 

امروز مردان والیبال ایران در حالی آخرین مسابقه خود را برای تیم ملی در سال 93 برگزار کردند که حدود 40 روز پیش برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان عازم لهستان شدند و در آن مسابقات خوش درخشیدند. پس از آن مردان والیبال ایران مستقیماً راهی اینچئون کره‌جنوبی شدند و آخرین ماموریت ملی خود را برای کسب مدال طلا؛ تنها مدال جامانده آسیایی خود انجام دادند و آخرین مسابقه سال 93 را به بهترین وجه ممکن به پایان رساندند.

 

شاگردان کواچ امروز این فرصت را پیدا کردند انتقام شکست ناباورانه فینال 2010 را در فینال 2014 از ژاپنی‌ها بگیرند و به اولین مدال طلای بازی‌های آسیایی خود در تاریخ والیبال دست پیدا کنند و پس از ثبت مقام چهارم لیگ جهانی و ششم قهرمانی جهان در تاریخ، آخرین مقام تاریخی خود را در اینچئون به دست آورند.

 

تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها با وجود خستگی روحی و جسمی زیاد، با کسب هفت پیروزی قاطع پی‌درپی برابر هنگ‌کنگ، هند، مالدیو، قطر، کره‌جنوبی، کویت و چین و واگذار کردن تنها یک ست به کره‌جنوبی میزبان با اقتدار کامل به فینال رقابت‌های والیبال بازهای آسیایی راه پیدا کرده بود.

 

مردان والیبال ایران در حالی به مصاف ژاپن رفتند که دو عنوان قهرمانی در قاره کهن (2011 و 2013)، رتبه نهمی لیگ جهانی سال 2013 و رتبه چهارمی لیگ جهانی سال 2014 و مقام ششمی مسابقات والیبال قهرمانی جهان در سال 2014 را در پرونده کاری خود در این چهار سال ثبت کرده‌اند.

 

دیدار رده‌بندی مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون بین تیم‌های کره‌جنوبی و چین برگزاری شد که در این مسابقه کره‌جنوبیِ میزبان توانست بر حریف خود غلبه کند. شاگردان پارک کی‌وون، سرمربی کره‌جنوبی در ست نخست این مسابقه 25 بر 20 مغلوب چین شدند، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 13 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند تا مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کنند.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[h=1]موسوی امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار با ژاپن شد[/h] [h=3]اینچئون - ایرنا - سید محمد موسوی در هشتمین مسابقه تیم ملی والیبال ایران در بازی های آسیایی عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران برابر ژاپن را به دست آورد.[/h]

81336427-5991839.jpg به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران در هشتمین مسابقه خود در هفدهمین دوره بازی های آسیایی موفق به شکست سه بر یک ژاپن شد و به مقام قهرمانی این بازی ها دست یافت.

 

سید محمد موسوی در این مسابقه با کسب 22 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را به خود اختصاص داد.

 

شیموزو کانگرو بازیکن شماره یک ژاپن با کسب 27 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ژاپن را به خود اختصاص داد.

 

تیم ملی والیبال ایران در چهار ست دیدار با ژاپن 101 امتیاز به دست آورد که 60 امتیاز آن از اسپک، 13امتیاز از دفاع، یک امتیاز از سرویس و 27 امتیاز از اشتباهات تیم حریف به دست آمد.

 

این آمار برای تیم ملی والیبال ژاپن نیز به این قرار است که 61 امتیاز از اسپک، 6 امتیاز از دفاع، یک امتیاز از سرویس و 21 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آمد تا ژاپن در نهایت 89 پوئن برابر ایران به دست آورده باشد.

 

تیم ملی والیبال ایران در هشت مسابقه خود در هفدهیمن دوره بازی های آسیایی اینچئون تیم های ژاپن، چین، کره جنوبی، قطر، کویت، هنگ کنگ، هند و مالدیو را شکست داد و برای نخستین بار به عنوان قهرمان این بازی ها معرفی شد.

لینک به دیدگاه
آره خیلییی جالب بود:w16:

 

سرود رو هم بلند خوندن خیلی چسبید:ws3:

 

اره خیلی جالب بود

دارم میگردم ببینم عکس های اون لحظه رو توی نت زدن اگه بود میفرستم :ws3:

لینک به دیدگاه

[h=1]تصاویر جشن قهرمانی بازیکنان والیبال ایران و همسران شان[/h]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
تصاویر جشن قهرمانی والیبال ایران در بازیهای آسیایی اینچئون 2014. بازیکنان تیم ملی والیبال مدالهای خود را به همسرانشان تقدیم کردند.

 

 

 

 

 

 

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در دیدار نهایی با نتیجه 3-1 بر ژاپن غلبه کردند و بعد از قهرمانی در بازیهای آسیایی اینچئون به همراه همسران شان جشن قهرمانی برگزار کردند. تصاویر این قهرمانی دلنشین را با هم به تماشا بنشینیم.


پایگاه اطلاع رسانی شبنم در نظر دارد پیام های تبریک و قدردانی شما هوادارن تیم ملی والیبال ایران را در اختیار بازیکنان دلاور تیم ملی والیبال قرار دهد. برای ارسال پیام تقدیر و تشکر در این زمینه
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

17.jpg

18.jpg

19.jpg

31.jpg

30.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...