رفتن به مطلب

سیستم های زهکشی به وسیله لوله های پروفیلن


Mahdi Eng

ارسال های توصیه شده

هرجا که محيط هاى پوشيده‌اى مانند خيابانها، ساختمانها، پارکينگها و غيره با آب باران تغذيه مي‌شوند، سيستم هاى زهکشي، مورد نياز مي‌باشند. بنابراين از يک سو، ته نشينى آب هاى سطحى زمين و از سوى ديگر استفاده بيش از حد از سيستم لوله کشى مجاز نمى باشد.

 

 

سيستم PROFILEEN طرحى را براى انواع گوناگون از عناصر سازه ها براى تهيه راه حل بهينه براى هر مورد ممکن فراهم مى آورد.

 

1) لوله های زهکشی پروفیلن :

لوله هاى PROFILEEN قابل توليد در اندازه قطر ها از 300 ميليمتر تا 1600 ميليمتر مى باشند. طول استاندارد توليد 6 متر و لوله ها داراى نرى و مادگى براى اتصال آسان مى باشند. اندازه قطر سوراخهاى متنوع موجود مى باشد. سوراخ مى تواند در 2/3 يا 3/3 اندازه لوله نصب شود.

 

2)شفت زهکش پروفیلن :

بخش تحتاني/انتهائى شفت قابل توليد با سوراخ و بدون سوراخ مى باشد. در قسمت خارجى شفت ها لوله هايى براى اتصال با لوله هاى ديگر وجود دارند. طول استاندارد سازه 100 ميليمتر + DN لوله مى باشد. اگر اتاقک رابط به شفت اضافه شود عمق آن بطور استاندارد 500 ميليمتر (با محاسبه از پائين لوله) مى شود.

 

 

3)افزایش شفت پروفیلن:

جزء افزايش دهندة شفت زهکشي، داراى حداکثر طول سازه 2000 ميليمتر و مادگى مخصوص براى اتصال به کناره بالائى شفت زهکشى مى باشد. شفت و افزايش به بالاى کناره محيط بسته شده و به روى آن پوششى قرار مى گيرد.

 

 

4) اتصال خانگی پروفیلن :

اين مورد از ناحيه فاضلاب خانگى بوده و همچنين قابل استفاده براى اتصال آب باران بدون هيچ مشکلى مى باشد.

 

 

5) PROFILEEN EasyCut :

اين لوله مربوط به ناحبه فاضلاب خانگى بوده و سوراخ آن همانند لوله زهکشى در اين مورد مى باشد. طول استاندارد سازه 6 متر است. لوله را مى توان به دلخواه کوتاه کرد يا با کمک مادگى به لوله ديگر متصل نمود.

 

 

6)پروفیلن دو حفره ای :

مربوط به ناحيه فاضلاب خانگى مى باشد و از يک طرف با لوله برش آسان سازگار بوده و از طرف ديگر به توپى لوله معمولى نصب مى گردد.

 

 

7)محل ذخیره زهکش پروفیلن :

به دلايل اقتصادى يا شرايط محدود محيطى محاسبه تفاطع براى لوله هاى فاضلاب هميشه قابل اجرا نمى باشد. ذخيره زهکش که قابل نصب در هر محل در شبکه لوله مى باشد مشکل را حل مى کند. هنگام باران، آب در آن ذخيره شده و از درزهاى آن اندک اندک به زمين داده مى شود

 

 

 

منبع : pjiran

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...