رفتن به مطلب

تبلت نکسوس 9 اچ‌تی‌سی به زودی از راه می‌رسد


Imaaan

ارسال های توصیه شده

چند ماهی هست که شایعات و زمزمه‌هایی در مورد تبلتی قدرتمند از اچ‌تی‌سی با همکاری گوگل به گوش می‌رسد. اما حالا منابع موثق‌تری اعلام کرده‌اند که چیز زیادی به معرفی رسمی این تبلت باقی نمانده است.

 

 

4 سال از عرضه یک نکسوس از طرف اچ‌تی‌سی و 3 سال از عرضه تبلتی از این کمپانی می‌گذرد اما حالا به نظر می‌رسد هر دوی این اتفاقات قرار است با هم بیفتد. به گزارش وال‌استریت ژورنال مهندسانی از اچ‌تی‌سی مدتی است که از مقر گوگل در Mountain View بازدید می‌کنند و در حال کار بر روی یک تبلت 9 اینچی هستند.

 

همچنین منابع وب‌سایت TheVerge معرفی این تبلت را در آینده‌ای بسیار نزدیک عنوان کرده‌اند. نکسوس 9 احتمالاً با پردازنده قدرتمند انویدیا تگرا K1، وضوح 2560×1600 پیکسل و با اندروید L عرضه خواهد شد. با وجود اینکه هنوز تاریخ دقیق این معرفی مشخص نیست اما یکی از توسعه‌دهندگان مشهور دنیای اندروید پنجشنبه 24 مهرماه را به عنوان تاریخ احتمالی عنوان کرده است.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

nexus-9.jpg

 

همانطور که می دانید گوگل قصد دارد به زودی از محصولات نکسوسی جدید خود رونمایی کند . انتظار می رود در کنفرانس آینده گوگل , تبلت نکسوس ۹ و احتمالا اسمارت فون نکسوس ۶ رونمایی گردد . هنوز نکسوس ۶ مجوز سازمان ثبت FCC را دریافت نکرده است و عرضه آن در حاله ای از ابهامات به سر می برد اما , نکسوس ۹ بتازگی توانسته است این مجوز را دریافت نماید و به نوعی معرفی آن را در کنفرانس گوگل مطمئنا شاهد خواهیم بود .

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی FCC برای تبلت نکسوس ۹ , می توان گفت ؛ این محصول توسط HTC تولید خواهد شد , و از نمایشگری با ابعاد ۸٫۹ اینچ و رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل , پردازنده ۶۴ بیتی تگرا K1 , حافظه رم ۳ گیگابایت , دوربین ۱۶ مگاپیکسل , حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت , پشتیبانی از NFC و اندروید L بهره مند خواهد شد . طبق سنت همیشگی گوگل انتظار می رود , کنفرانس رسمی معرفی محصولات گوگل در اواسط ماه اکتبر برگزار گردد .

 

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...