رفتن به مطلب

آمازون از دو تبلت Fire HD 6 و Fire HD 7 پرده برداشت


Imaaan

ارسال های توصیه شده

جدیدترین تبلت های آمازون با قیمت مناسب در اندازه های ۶ و ۷ اینچی در راه هستند.

 

تبلت Kindle Fire HD 6 با اندازه صفحه نمایش ۶ اینچی با تراکم ۲۵۲ پیکسل بر اینچ ( ۸۰۰×۱۲۸۰) و پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی چهار هسته ای، دوربین ۲ مگاپیکسلی اصلی و دوربین دوم VGA ، با یک باند وای فای در دو نوع حافظه داخلی ۸ و ۱۶ گیگابایتی که با یک‌بار شارژ تا ۸ ساعت کارایی دارد و می‌تواند در میان تبلت های میان رده قرار گیرد. Kindle Fire HD 6 با حافظه داخلی ۸ گیگابایت کوچک‌ترین تبلت آمازون می‌باشد با ضخامت ۱۰.۷ میلی متر و ۲۹۰ گرم وزن از طریق سایت آمازون به قیمت ۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

 

دیگر تبلت آمازون Kindle Fire HD 7 مشخصات فنی تقریبا نزدیک با تبلت ۶ اینچی را دارا می‌باشد. تنها تفاوت این دو تبلت ، تفاوت در اندازه و تعداد هسته های پردازنده می‌باشد، صفحه نمایش با تراکم ۲۱۶ پیکسل بر اینچ ( ۸۰۰×۱۲۸۰) و پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی دو هسته ای، دوربین ۲ مگاپیکسلی اصلی و دوربین دوم VGA و حافظه داخلی ۸ و ۱۶ گیگابایتی که با یک‌بار شارژ تا ۸ ساعت کاربر می‌تواند با این تبلت به وبگردی بپردازد ارایه شده است. Kindle Fire HD 7 با حافظه داخلی ۸ گیگابایت در سایت آمازون با قیمت ۱۳۹ دلار آماده فروش می‌باشد.هر دو تبلت از نسخه ۴ سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند .

 

در این دو مدل تبلت سرعت نسبت به نسخه قبلی دو برابر و عملکرد گرافیکی بازی ها نیز سه برابر بهتر شده است .

در هر دو مدل از صفحه نمایش ال سی دی گوریلا گلاس با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ استفاده شده است .و اوایل ماه اکتبر آماده عرضه به مشتریان است .

 

Amazons-new-Fire-tablets.jpg

 

لازم به ذکر است تبلت‌های Fire HD 6 و Fire HD 7 در نسخه‌های کودکان نیز با قیمت ۱۴۹ دلار به فروش خواهند رسید.این نمونه‌ها دارای قاب‌های مخصوص کودکان، ۲ سال گارانتی و قابلیت دسترسی و کنترل والدین می باشند .

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...