رفتن به مطلب

خودرویی که خودش را می شوید! / تصاویر


Imaaan

ارسال های توصیه شده

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که زمان کافی برای رفتن به کارواش یا شست و شوی ماشین ندارند، محصول جدید نیسان می تواند برای شما مفید باشد.

 

 

آفتاب: کمپانی نیسان در حال آزمایشات نهایی بر روی خودرویی است که بدنه آن هیچ گونه آلودگی یا کثیفی را به خود نمی گیرد و صاحبان خودرو دیگر نیازی به کارواش یا شستشوی ماشین ندارند. مقامات کمپانی نیسان اعلام کرده اند که این خودرو مراحل نهایی خود را طی می کند و به همین دلیل ترجیح می دهیم تا پایان ساخت این خودرو و رونمایی از آن به تشریح ساخت یا از زمان عرضه آن سخنی گفته نشود.

 

به گزارش مهر، این فناوری و تکنولوژی جدید بر خودرو مدل Nissan Note آزمایش خواهد داشت.

 

243818_247.jpg

 

نیسان نوت با طراحی آئرودینامیک، پنجره های جلویی مشبک، سقف شیب دار توانسته نوآوری قابل توجهی را در عرضه محصولات نیسان به وجود آورد.

 

243819_582.jpg

 

مقامات نیسان اعلام کرده اند که این تکنولوژی جدید در حال حاضر تنها بر یک مدل این خودرو آزمایش خواهد شد نه تمامی مدل های نیسان.

(دفع کردن تمامی آلودگی ها و گل و لای)

 

243821_286.jpg

 

ویدئو و تصاویر منتشر شده حکایت از موفقیت این پروژه در مراحل اولیه دارد. در تصویر زیر، یکی دیگر از محصولات خودروسازی نیسان در همان شرایط را می بینید که گل و لای را به خود جذب کرده است.

 

243822_903.jpg

 

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، این خودرو زمانی که مانند همیشه و به سبک معمولی ساخته می شد (تصویر سمت راست) گل و لای را بر سطح خود جذب و آنها را نشان می دهد اما محصول جدید نیسان (تصویر سمت چپ) نه تنها هیچ گونه آلودگی را به خود جذب نمی کند بلکه همیشه تمیز و عاری از هر گونه آلودگی به نظر می رسد.

 

243824_152.jpg

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...