رفتن به مطلب

وقتی پرینتر ها هم اندرویدی می شوند : سامسونگ و معرفی ۱۰ پرینتر اداری اندرویدی در ifa 2014


ارسال های توصیه شده

samsung-android-printers.jpg

 

در روزهای نخستینی که اندروید شروع به کار کرد، تصور زیادی بیش از یک سیستم عامل تلفن همراه هوشمند از آن وجود نداشت. بعدها این سیستم عامل محبوب، راهش را به دنیای تبلت ها، و بعدها به تلویزیون‌ها، ماشین‌ها، لوازم خانگی، ساعت‌ها و غیره باز کرد. اکنون به لطف سامسونگ، می‌توان یک وسیله دیگر را به لیست وسایل اندرویدی اضافه کرد. پرینترهای اداری با سیستم عامل اندروید، اولین دستگاه‌ها در نوع خود هستند که با این سیستم عامل کار می‌کنند. در نمایشگاه IFA امسال، سامسونگ آمادگی خود را برای عرضه ۱۰ مدل از پرینترهای اندرویدی خود اعلام کرد. بر خلاف دستگاه های اندرویدی، سیستم عامل این پرینترها Touchwiz نیستند و فقط بر پایه اندروید طراحی شده‌اند و شما قادر به جابجایی آیکون‌ها بر روی آن‌ها نیستید. در عوض، رابط کاربری این پرینترها با عنوان Smart UX Center، کارایی‌هایی دارد که از بروز مشکلاتی که ممکن بود یک سیستم اندروید معمولی برای دستگاه به وجود بیاورد، جلوگیری می‌کند.

 

Smart-ProXpress-M4580-series-41-600x368.jpg

 

پرینترهای اداری چندکاره جدید سامسونگ دارای یک صفحه نمایش لمسی ۱۰ اینچی هستند که کاربران را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر، در اینترنت به مرورگری بپردازند و به صورت مستقیم از صفحات وب، ایمیل‌ها، نقشه های آنلاین، عکس‌ها و دیگر محتویات موجود در آن پرینت بگیرند. همچنین کاربر می‌تواند قبل از اینکه فایل مورد نیازش را پرینت بگیرد، آن را بازنگری کرده یا ویرایش کند.

 

اگرچه مدتی زمان می‌برد تا سامسونگ این محصولات را ارایه دهد، و یا شاید تا مدت طولانی‌ای دست ما به این نوع دستگاه‌ها نرسد، اما سرعت زیاد پیشرفت سیستم عامل اندروید و رخنه آن در زندگی روزمره مردم و وسایل زندگی، باعث می‌شود تا به این فکر فرو رویم تا تصور کنیم وسیله بعدی که با این سیستم عامل عرضه می‌شود، چه چیزی می‌تواند باشد.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...