رفتن به مطلب

اولين پيروزي آسمان‌خراش‌هاي ايران در جام جهاني


saba mn

ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]اولين پيروزي آسمان‌خراش‌هاي ايران در جام جهاني[/h]

[h=2] تيم ملي بسکتبال ايران با غلبه بر مصر به نخستين پيروزي خود در جام جهاني 2014اسپانيا رسيد.[/h][/TD]

[TD=align: left]00945437.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3] تیم ملی بسکتبال ایران در بازی چهارم خود در جام جهانی بسکتبال 2014 توانست تیم ملی مصر را با نتیجه 88 بر 73 شکست دهد و به نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یابد.

 

ایران که در این بازی با ترکیب حامد حدادی، صمد نیکخواه، حامد آفاق، مهدی کامرانی و اوشین ساهاکیان، بازی را شروع کرد، امید زیادی داشت که با کسب 2 پیروزی در این جام جهانی به مرحله دوم صعود کند اما 2 شکست کاملا طبیعی مقابل اسپانیا و برزیل و قبول باخت مقابل صربستانی که می‌شد آن را شکست داد تا حد زیادی رویاهای شاگران بچیروویچ را نقش بر آب کرد.

 

بازیکنان ایران در شروع بازی تمام تلاش خود را برای اعاده حیثیت در سخت‌ترین گروه جام جهانی 2014 به کار بستند و در همان کوارتر اول در یک رالی یک طرفه 10 بر صفر از مصر پیش افتادند. بازیکنان حریف از امتیاز 10 بر صفر به خودشان آمده و با استفاده از اشتباهات بازیکنان ایران حتی تا 2 امتیازی ایران هم پیش آمدند اما کوارتر اول با نتیجه 27 بر 15 به سود ایران تمام شد. در کوارتر دوم، مصری‌ها فعالیت بیشتری از خود نشان دادند چون تنها امید آنها نیز برای کسب پیروزی در جام جهانی، همین بازی بود. کوارتر دوم با حساب 26 بر 21 به سود چین و دو تیم با نتیجه 48 بر 41 به سود ایران در پایان نیمه اول نزد مربیان خود رفتند.

 

رقابت حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی برای کسب امتیاز، پرتاب‌های 3 امتیازی صمد و حامد آفاق، قدرت نمایی حدادی در زیر سبد و در نهایت هماهنگی 5 بازیکن بازیکن درون زمین، عامل برتری ایران در بازی با مصر بود. کوارتر سوم را شاگردان بچیروویچ 16 بر 15 به سود خود تمام کردند. اختلاف نتیجه در کوارتر چهارم بیشتر هم شد و این کوارتر را با نتیجه 24 بر 17 و کل بازی رابا نتیجه 88 بر 88 به پایان برد.

 

تیم ملی ایران در آخرین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی از ساعت 20:30 فردا پنجشنبه به مصاف فرانسه، قهرمان سال 2013 اروپا می‌رود.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...