رفتن به مطلب

اینترنت یک مگابیتی همراه اول مختص چه کسانی است؟


Imaaan

ارسال های توصیه شده

همراه اول همچون اپراتور دوم ارتباطی، مجوز ورود به خدمات نسل‌های سوم و چهارم ارتباطی را دریافت کرد و به زودی بسته‌های آلفا (اینترنت ۱۲۸Kbps) و آلفا+ (اینترنت ۱Mbps) را معرفی می‌کند.

 

 

آفتاب: اپراتورهای اول و دوم موفق به دریافت مجوزهای لازم برای ارائه خدمات نسل‌های سوم و چهارم ارتباطی از وزارت ارتباطات شدند و همراه اول هم رفته رفته به اتمام مرحله تست و قرارگیری در شرایط رقابتی با ایرانسل نزدیک می‌شود.

 

به گزارش تسنیم، اتصال پرسرعت متحرک به شبکه اینترنت، برقراری تماس تصویری (هم‌اکنون به دلیل نبود پیوست فرهنگی قطع است)، دانلود ویدئو، امکان دریافت کلیپ‌های تصویری روی موبایل، امکان دریافت تصاویر تلویزیونی روی گوشی‌های تلفن همراه، توانایی تبادل حجم انبوهی از اطلاعات، دسترسی آسان‌‌تر به برنامه‌های کاربردی، بازی‌های آنلاین و بهره‌مندی سریع‌تر از انواع محتواهای ارزش افزوده از جمله قابلیت‌های نسل جدید ارتباطی به شمار می‌رود.

 

همراه اول اعلام کرده که به زودی بسته‌های آلفا و آلفا پلاس خود را برای سرعت‌های 128Kbps و 1Mbps ارائه می‌کند تا مشترکان با قرار گرفتن در محدوده نسل‌های سوم و چهارم که همراه با علامات‌ اختصاری H+، 3G، H، 4G و LTE است، بتوانند از خدمات نسل‌های نو بهره‌مند شوند.

 

اما کسانیکه می‌توانند از سرویس‌های یک مگا بیتی همراه اول استفاده کنند دانشجویان، مهندسان، پزشکان، وکلا، تجار، اساتید دانشگاهی، شرکت‌های و سازمان‌های غیردولتی، کسبه، ارگان‌های دولتی، شرکت‌ها و خبرنگاران هستند.

 

این دسته از اقشار به زودی می‌توانند برای دریافت خدمات نسل‌های جدید، با ارسال مدارک زیر به دفاتر خدماتی و مراکز تلفن ثابت یا بارگذاری در سایت این شرکت از خدمات آن بهره‌مند شوند:

 

ارائه کارت دانشجویی یا گواهی اشتغال به تحصیل

ارائه کارت نظام پزشکی یا نظام مهندسی

ارائه پروانه وکالت

ارائه کارت بازرگانی معتبر

ارائه حکم یا کارت ویژه اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه

ارائه تصویر روزنامه رسمی برای شرکت‌ها، سازمان‌های غیردولتی و کارت ملی نماینده

ارائه جواز کسب معتبر

معرفی‌نامه از ادارات و ارگان‌های دولتی یا شرکت‌های ثبت شده

ارائه کارت خبرنگاری معتبر

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...