رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

قطعا شما هم بازی‌ها و App‌های اندروید را دوست دارید و شاید از اجرای آن‌ها در صفحه کوچک گوشی خود چندان راضی نیستید؛ اما خبر خوش اینجاست که می‌توانید به سادگی برنامه‌ها و بازی‌های این سیستم عامل موبایل را از ‌لپ‌تاپ یا PC خود و بر روی ویندوز اجرا کنید!

 

 

قطعا شما هم بازی‌ها و App‌های اندروید را دوست دارید و شاید از اجرای آن‌ها در صفحه کوچک گوشی خود چندان راضی نیستید؛ اما خبر خوش اینجاست که می‌توانید به سادگی برنامه‌ها و بازی‌های این سیستم عامل موبایل را از ‌لپ‌تاپ یا PC خود و بر روی ویندوز اجرا کنید!

 

 

به گزارش «تابناک»، حجم گسترده بازی‌ها و App‌های اندروید و اشتیاق کاربران برای سر و کله زدن با آن‌ها، منجر به آن شده که اکنون طراحان و تولید‌کنندگان نرم‌افزار‌ها، اقدام به طراحی شبیه‌سازهای اندروید برای سیستم عامل ویندوز کنند.

 

این امر موجب شده ‌که اکنون در بازار نرم‌افزار‌ها، شاهد حضور شماری از بهترین شبیه‌ساز‌ها یا Simulator‌ها برای سیستم عامل اندروید باشیم. امروز قرار است، یکی از بهترین نمونه‌های این نرم‌افزارهای شبیه‌ساز اندروید را به شما معرفی کنیم؛ ابزاری که با آن ‌خواهید توانست تا App‌ها و بازی‌های اندروید را ‌روی ویندوز اجرا کنید.

s8la4hmujwd05cbgxv39.png

 

نام این ابزار معروف BlueStacks است و می‌توانید برای دانلود آن به وب سایت اصلی آن در

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه کنید و پس از دانلود، ابزار استفاده از آن را به کار ببرید؛ اما تنها نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید، اینکه نصب این نرم‌افزار شاید نزدیک ده دقیقه زمان ببرد.

 

gs9c5rnhs8kml8p804s.jpg

 

پس از نصب برنامه آن را اجرا کنید که این کار پنجره اصلی ابزار را برای شما به نمایش در‌می‌آورد. در این پنجره، App‌هایی که قادر به اجرای آن‌ها از طریق BlueStacks هستید فهرست شده است.

 

j2htwjy6tl1jvt1amfv7.jpg

 

نکته‌ای که هست، اینکه تا زمانی که اقدام به فعال‌سازی App Store نکرده باشید، امکان اجرای App‌ها وجود ندارد. این کار هنگامی‌ مقدور است که برای نخستین بار BlueStacks را اجرا می‌کنید. در این حالت نرم افزار از شما ‌می‌پرسد، آیا مایل به فعال کردن App Store هستید یا خیر؟ همچنین لازم است ‌از طریق حساب کاربری گوگل خود ـ اگر فاقد حساب کاربری گوگل هستید، همین امروز یک حساب کاربری جدید درست کنید ـ در برنامه وارد شده و Login کنید.

 

پس از همه این‌ها، زمانی که بر روی آیکون یکی از App‌ها در BlueStacks کلیک کنید، پنجره App Player باز می‌شود. ‌روی دکمه Install کلیک کنید تا برنامه مورد نظر به BlueStacks اضافه شود.

 

7dqp2gzb5xuxa8h6rtx.jpg

 

در این حالت برنامه نصب شده و با کلیک بر روی آیکون آن اجرا می‌شود. می‌توانید پنجره‌ای را که App یا بازی در آن اجرا شده، به حالت Maximize در آورید ‌با کلیک بر روی دکمه مورد نظر در قسمت سمت راست و پایین صفحه. همچنین برای برگشتن به منو‌ اصلی می‌توانید از دکمه مربوط به بازگشت در سمت چپ و پایین استفاده کنید.

hlppcon10ob0cwk8tp8.jpg

 

همچنین می‌توانید App های مورد نظر خود را در این ابزار جستجو کنید. برای این کار بر ‌دکمه جستجو در گوشه بالا و سم چپ کلیک کنید و نام یا عنوان App مورد نظر خود را وارد کنید.

zhzc6srdjjmtn34hd7t.jpg

 

کلیک بر روی دکمه All Apps در گوشه بالا و سمت راست و سپس کلیک ‌روی BlueStacks Settings منجر به باز شدن صفحه تنظیمات ابزار می‌شود. در این صفحه می‌توانید اقدام به مدیریت App ها، حساب کاربری، تنظیمات صفحه کلید و ... کنید.

odfsrpszwyb25hbgi24k.jpg

 

این ابزار با همه نسخه‌های ویندوز از XP تا ویندوز ۸.‌۱ سازگاری دارد و می‌توان با ‌آن، بیشتر برنامه‌ها و بازی‌های محبوب اندروید را بر روی ویندوز اجرا کرد.

 

این یکی از راه‌های آوردن اندروید به قلب ویندوز است. یک راه دیگر استفاده از ماشین‌های مجازی برای نصب سیستم عامل اندروید بر روی ویندوز مثلا از طریق VM Ware است.

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...