رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

شرکت حمل نقل شهری در فیلادلفیا سیستم جدیدی را راه اندازی کرده که قادر است انرژی حاصل از ترمز قطارها در ایستگاه​های مترو را جمع​آوری و به برق تبدیل کند.

متروی شهر فیلادلفیا در

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
با یک سرمایه 900 هزار دلاری سیستمی را راه اندازی کرده است که انرژی حاصل از ترمز قطارها را در ایستگاه​ها جمع آوری کرده و با استفاده از این انرژی یک باتری را شارژ می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این پروژه که زیر نظر موسسه Viridity Energy توسعه یافته است یک باتری از 1 تا 1.5 مگاواتی را در نظر گرفته است که در مدت ترمز قطارها شارژ می شود و در زمان لازم برق ارائه می دهد.

شرکت حمل و نقل پنسیلوانیای جنوب شرقی (سپتا) که ارائه دهنده شبکه های حمل و نقل است امیدوار است که این باتری انرژی که مترو از شبکه برق شهری مصرف می کند را در زمانهای اوج مصرف کاهش دهد و سرویس​های مترو بتوانند از برق این باتری به جای برق شهری استفاده کنند.

براساس گزارش CNET، این سیستم بهار سال آینده به اتمام خواهد رسید. سپتا پیش بینی کرده است که با آغاز به کار این سیستم حدود 500 هزار دلار در سال در مصرف برق صرفه جویی شود.

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...