رفتن به مطلب

کامپیوتر ارزان قیمت دارای سیستم عامل اندروید که میتواند 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته کار کند


Mohammad Aref

ارسال های توصیه شده

این روزها از دستگاههایی که سیستم عامل ویندوز روی آن کامل اجرا میشود تا کروم باکس ها، با ساخت دستگاه های کوچک رومیزی انتخاب شما کمی گسترده تر شده است. جدیدترین محصول کمپانی شاتل با نام DSA2LS با اجرای سیستم عامل اندروید کمپانی گوگل خود را از بقیه متمایز کرده است. این دستگاه دارای مشخصات پایین، ولی در عین حال دارای اتصالات بسیار خوبی است.

 

118giz3fcakl2a46g1.jpg

 

شما در این دستگاه اجزای سخت افزاری رده بالایی را پیدا نخواهید کرد، اما این همه چیزی که DSA2LS ارائه میدهد نیست. دستگاه جدید شاتل دارای پردازنده دو هسته ای ARM Cortex A9 با سرعت 1 گیگاهرتز در کنار 1 گیگابایت رم است و دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی می باشد. خوشبختانه این دستگاه دارای درگاه SD برای گسترش حافظه تا 64 گیگابایت است. این درگاه برای امنیت بیشتر مهر و موم شده است.

 

 

چون این دستگاه برای کارهای با پردازش سنگین و سرعت بالا ساخته نشده دارای فن نمیباشد و در دمای محیطی صفر تا 45 درجه سانتی گراد کار میکند و در حالت بیکار یا idle تنها 4 وات برق مصرف میکند که باعث میشود برای کسانی که 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته دستگاه را روشن میگذارند ایده آل باشد. شاتل پیشنهاد میکند که این دستگاه برای مدیاسنترها، علامت های دیجیتال، فروشگاهها، اتوماسیون، دیده بانی، و اپلیکیشن های دسترسی از راه دور/مشتری بسیار مناسب است.

 

 

yeqo6yye79beud9yaa.png

 

این دستگاه بسیار کوچک است و ضخامتی حدود 35mm دارد و طول و عرض آن 142mm x 190 mm است. یک دکمه در این دستگاه تعبیه شده که بوسیله آن حالت همیشه روشن میتواند فعال شود و این کار در نهایت سرعت انجام میگیرد.

 

 

DSA2LS آخرین نسخه از اندروید را اجرا نمیکند، در واقع این دستگاه اندروید 4.2.2 جیلی بین را اجرا میکند. این ماشین دارای انواع اتصالات و پورت هاست. مانند 4 پورت USB 2 در جلو، یک پورت com یا همان R232 قدیمی، پورت VGA و HDMI، همچنین دارای اتصالات Gigabit Ethernet و Wi-Fi نیز میباشد. خروجی این سیستم رزولوشن 1,920x1,080 را به شما میدهد و برای یک مانیتور قابل استفاده است، اما وقتی هر دو خروجی مورد استفاده قرار گیرد رزولوشن به صورت اتوماتیک به 720 پیکسل تغییر میکند.

 

 

شما هم اکنون میتوانید این دستگاه رومیزی را با قیمت 173 دلار از خرده فروشان بگیرید.

 

منبع: topinearth.com

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...