رفتن به مطلب

جدیدترین کروم باکس ایسر، مدارس و دفاتر اداری کوچک را هدف قرار داده است


Imaaan

ارسال های توصیه شده

جدیدترین سیستم ایسر با کروم باکس گره خورده است و با این سیستم آزمایش میشود. این دستگاه بر روی سخت افزار به خوبی متمرکز شده است. سری کروم باکس های CX1 مشخصات و اتصالات خوبی را ارائه میدهند و برای دفاتر کوچک، مدارس و دانشگاهها طراحی شده است.

 

iwkkaplx74xm4v8t1cel.jpg

 

اگر با سخت افزار سیستم عامل کروم آشنا هستید شما هم با ما هم نظر خواهید بود که این مشخصات بسیار خوب است. طبیعت نه چندان قوی سیستم عامل کروم بدین معنی است که شما نیاز به سخت افزار قوی برای کاربردهایی نظیر مرور وب، مصرف محتوای سبک، و تولیدات مبتنی بر وب ندارید.

پردازنده این سیستم یک گام بالاتر از چیزی است که ما در کروم باکس قبل دیده ایم. چیپ دو هسته ای Intel Celeron مبتنی بر معماری Haswell که با سرعت ۱٫۴ گیگاهرتز کلاک شده است، حافظه این دستگاه تنها ۱۶ گیگابایت و از نوع SSD می باشد. اما همانطور که میدانید سیستم عامل کروم یک پلتفرم وب محور است، بدین معنی که بسیاری از فایل های شما در فضای ابری ذخیره سازی میشود. اگر به حافظه ی بیشتری نیاز دارید یک درگاه SD card وجود دارد که تا ۳۲ گیگابایت قابل گسترش است.

 

ec8h2r6k8slos6ay2z81.jpg

 

باز هم میگوییم این دستگاه یک دسکتاپ قوی نیست، اما انتظاری که از یک کروم باکس میرود قطعا در این دستگاه برآورده میشود. یکی از مزایای استفاده از این دستگاه ابعاد آن است. این سیستم تنها ۳۳mm ضخامت، و ۱۶۵mmx130mm طول و عرض دارد. ایسر بر این باور است که این سیستم با تاکید بر سادگی سیستم عامل و توانایی نصب در پشت مانیتور برای مدارس، دانشگاهها، و دفاتر کوچک مناسب است.

 

ok5e6ah7yq8fj8xekbrx.png

 

این جعبه کوچک ویژکی های دیگری را نیز ارائه میدهد، از جمله اتصالات زیاد مانند پشتیبانی از دو مانیتور (پورت DisplayPort و پورت HDMI)، شبکه وایفای با استانداردهای ۸۰۲٫۱۱a/b/g/n، بلوتوث نسخه ۴، و پورت Gigabit Ethernet. همچنین چهار درگاه پورت USB 3.0 که دو تای آنها برای شارژ اسمارتفون و تبلت میتواند مورد استفاده قرار بگیرد وجود دارد و دو تای دیگر برای کیبورد و موس مورد استفاده قرار میگیرد.

کروم باکس Acer CX1 در شمال آمریکا در دسترس است و در اواخر سپتامبر عرضه خواهد شد. دو نسخه از این سیستم موجود است: با ۲ گیگابایت رم ۱۸۰ دلار و با ۴ گیگابایت رم ۲۲۰ دلار.

 

yfrpko5odjs72zwqwa5.jpg

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...