رفتن به مطلب

دستبندی با قابلیت شارژ تلفن همراه و ذخیره اطلاعات


Mohammad Aref

ارسال های توصیه شده

به گزارش خبرگزاری مهر، در سال های اخیر، فناوری های پوشیدنی به دلیل استقبال چشمگیر مصرف کنندگان با تولیدات و نوآوری های بیشتری مواجه شده اند. یکی از این فناوری ها، دستبند جدیدی است که دارای چندین قابلیت است مانند شارژ تلفن همراه و قابلیت تبدیل شدن به فلش.

 

 

IMG08174824.jpg

 

 

دستبندی با قابلیت شارژ تلفن همراه یکی از دغدغه های همیشگی کاربران حمل شارژرهای تلفن همراه است اما با این دستبند نه تنها می توانید از زیبایی آن بهره ببرید بلکه شارژر تلفن همراهتان نیز همیشه در کنار شما حضور دارد.

 

 

IMG08173730.jpg

 

 

سازندگان انگلیسی این دستبند در تلاش بوده اند تا دستبندی را تولید و روانه بازار کنند که بتواند نیاز مخاطبان را برطرف کند. این دستبند دارای محافظ محکمی است که آن را از آسیب یا ضربات وارده حفظ می کند. شارژر این دستبند در محافظ داخلی آن پوشیده شده تا از آسیب ها در امان باشد. این دستبند وزنی حدودا بین 40 تا 50 گرم داشته و مچ دست مصرف کنندگان را اذیت نمی کند.

 

 

IMG08175751.jpg

 

 

حفظ و ذخیره اطلاعات

این دستبند کوچک دارای قابلیت های بسیاری است. این دستبند دارای حافظه داخلی است که می تواند اطلاعات، عکس، برنامه ها و ... را داخل خود ذخیره کند. مخترعان در نظر دارند تا در مراحل تکمیلی ساخت این دستبند، کاربردهای دیگری مانند قابلیت اتصال به اینترنت را نیز به آن اضافه کنند. این دستبند با قیمت اولیه 100 دلار به فروش خواهد رسید.

 

 

IMG08180665.jpg

منبع: خبرگزاری مهر

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...