رفتن به مطلب

چگونه یک ویدئو را تبدیل به یک Live Wallpaper کنیم؟


Imaaan

ارسال های توصیه شده

آیا ‌ویدئو یا فیلمی دارید که آنقدر به آن علاقه‌مندید که دوست دارید همواره آن را بر روی گوشی موبایل خود ببینید؟ شاید این ویدئو ثبت لحظاتی شیرین از زندگی شما یا بخشی از موزیک ویدئوی محبوب شماست. در این صورت نظر شما در مورد اینکه این ویدئو را تبدیل به یک Live Wallpaper کنیم، چیست؟ اگر فکر می‌کنید این یکی ایده جذاب است، به خواندن مطلب ادامه دهید!

 

 

آیا ‌ویدئو یا فیلمی دارید که آنقدر به آن علاقه‌مندید که دوست دارید همواره آن را بر روی گوشی موبایل خود ببینید؟ شاید این ویدئو ثبت لحظاتی شیرین از زندگی شما یا بخشی از موزیک ویدئوی محبوب شماست. در این صورت نظر شما در مورد اینکه این ویدئو را تبدیل به یک Live Wallpaper کنیم، چیست؟ اگر فکر می‌کنید این یکی ایده جذاب است، به خواندن مطلب ادامه دهید!

 

 

به گزارش «تابناک» مسلما این ایده که بتوان یک ویدئو را تبدیل به یک تصویر پس‌زمینه زنده کرد، ‌ایده‌ای جالب و دوست‌داشتنی است. این امر از دو جهت معنا دارد؛ نخست اینکه همه تصاویر پس زمینه زنده موجود مناسب حال ما نیست. دوم آنکه از این به بعد هر تصویر پس‌زمینه زنده‌ای را ‌که دوست داشته باشیم، خودمان می‌توانیم بسازیم؛ چه کاری بهتر از این؟!

 

امروز شما را با یک App جالب در اندروید آشنا می‌سازیم. این ابزار به شما اجازه و امکان می‌دهد که تصاویر پس‌زمینه مورد علاقه خود را از ویدئو‌های دوست‌داشتنی خود بسازید.

 

411271_462.jpg

 

نام این ابزار Video Live Wallpaper است و برای دانلود و نصب آن می‌توانید به آدرس آن در Play Store گوگل در اینجا مراجعه ‌یا از لینک مستقیم پایان مطلب استفاده کنید.

 

این ابزار کمی با App‌های دیگری که تا کنون بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده‌اید متفاوت است. وقتی آن را نصب می‌کنید، به عنوان یک Live Wallpaper خالی عمل می‌کند و هیچ آیکونی را در بخش نرم‌افزارهای شما یا بر روی Home Screen ایجاد نمی‌کند.

 

برای نمایش یک ویدئو به عنوان یک Live Wallpaper دکمه Home را بر روی گوشی خود فشار داده و نگه دارید و یا بر روی دکمه منو ضربه بزنید تا پنجره Set Home Screen نمایش داده شود. از این پنجره گزینه Wallpaper یا تصویر پس‌زمینه‌ و پس از آن گزینه Live Wallpaper یا تصویر پس زمینه متحرک را برگزینید.

 

411272_464.png

 

در بین فهرست Live Wallpaper هایموجود به دنبال گزینه VideoLive Wallpaper بگردید و آن راانتخاب کنید. پس از باز شدن پنجره مربوطه از دکمه تنظیمات با Settings درپایین صفحه Video Source راانتخاب کنید.

 

 

411273_724.png

 

اگر می‌خواهید ویدئوی ذخیره شده در گوشی خود ‌را برگزینید، ‌روی گزینه File or Directory ضربه بزنید. یااگر می‌خواهید از ویدئو‌هایی که خود برنامه پیشنهاد می‌دهد، بهره گیرید، گزینه Application provider را انتخاب نمایید. فقط به یاد داشته باشید که انتخاب گزینه دوم، مستلزمدانلود ویدئو از اینترنت است.

411274_964.png

 

پس از انتخاب ویدئوی مربوطه و پیکر‌بندی دیگر تنظیمات که در صفحه تنظیمات برنامه وجود دارد، ‌روی دکمه برگشت یا Back ضربه بزنید. در پایان نیز برای تنظیم نهایی این تصویر پس‌‌زمینه ‌روی دکمه Set Wallpaper یا انتخاب تصویر پس‌زمینه ضربه بزنید. همین؛ کار تمام است!

 

اکنون ویدئوی مورد نظر تبدیل به تصویر پس‌زمینه متحرک گوشی شما شده است. فقط یادتان باشد که این تصویر پس زمینه قرار بدون صدا پخش می‌شود!

دانلود App با لینک مستقیم

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...