رفتن به مطلب

سوت بزنید تا گوشی خود را پیدا کنید!


Imaaan

ارسال های توصیه شده

تاکنون چند بار پیش آمده‌ که جای گوشی خود را در منزل یا اداره فراموش کرده باشید؛ یک بار، پنج بار،‌ ده بار؟ انگار این گونه است که هر قدر ‌از گم شدن گوشی خود متنفرید، بیشتر آن را گم می‌کنید؛ اما داستان هنگامی بد‌تر می‌شود که گوشی هوشمند شما در حالت Silent نیز ‌باشد. در این صورت حتما به این ابزار نیاز دارید!

 

 

تاکنون چند بار پیش آمده‌ که جای گوشی خود را در منزل یا اداره فراموش کرده باشید؛ یک بار، پنج بار،‌ ده بار؟ انگار این گونه است که هر قدر ‌از گم شدن گوشی خود متنفرید، بیشتر آن را گم می‌کنید؛ اما داستان هنگامی بد‌تر می‌شود که گوشی هوشمند شما در حالت Silent نیز ‌باشد. در این صورت حتما به این ابزار نیاز دارید!

 

 

به گزارش «تابناک»، در حالی که روز به روز گوشی‌های هوشمند برای ما اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند، ‌از دست دادن آن‌ها نیز حتی برای مدت زمانی کوتاه می‌تواند به شدت ما را ناراحت کند. حال این گم‌ شدن می‌تواند برای همیشه باشد یا برای مدت زمانی در حد چند دقیقه.

 

فراموش کردن جای گوشی هوشمند، از مواردی است که بیشتر کاربران معمولا با آن مشکل دارند و دقیقا بار‌ها نیز برای هر کاربری اتفاق افتاده و خواهد افتاد. در نخستین روز هفته، شما را با ابزار کاربردی آشنا می‌سازیم که به شما در یافتن جای دقیق گوشی هوشمند گم شده کمک فراوان می‌کند؛ تنها کافی است بتوانید خوب سوت بزنید.

 

409242_256.jpg

 

همان گونه که تا کنون دریافته‌اید‌، App مربوطه Whistle Me نامیده می‌شود و بر خلاف ابزار Android Device Manager که نیاز به Login شدن در یک دستگاه دیگر دارد، برای یافتن گوشی شما تنها به شنیدن صدای سوت شما نیاز است؛ البته این ابزار طبعا برای یافتن گوشی در مکان‌های بسته و به عبارتی همین دور و بر است!

 

به محض اینکه تن صدای مربوطه به گوش هوشمند برسد، گوشی با ایجاد سر و صدا، جای اصلی خود را به شما نشان می‌دهد.

 

409243_985.jpg

 

برای نصب این App به آدرس آن در Paly Store گوگل در اینجا رفته یا از لینک مستقیم پایان مطلب یاری بگیرید. پس از آنکه برنامه را نصب کردید، می‌توانید به سادگی آن را اجرا کنید تا برنامه در پشت صحنه به کار خود ادامه دهد. همچنین ‌می‌توانید تا هنگام که به آن نیاز دارید، اصلا به چیز دیگری نیندیشید.

 

اما این App تعدادی تنظیمات خوب را در بر می‌گیرد که حیف است از آن‌ها بدون هیچ اشاره‌ای بگذریم. پس بگذارید نگاهی به آن‌ها داشته باشیم تا بتوانیم از این ابزار بیشترین بهره ‌‌را ببریم.

 

نخست ‌اینکه می‌توانید با‌ دکمه‌ای که در بالای صفحه است، این ابزار را خاموش یا روشن کنید.

 

409244_793.jpg

 

دقیقا زیر این دکمه، می‌توانید Detection Level یاسطح ردیابی و پیگیری صدا را تنظیم کنید. ردیابی صدا در سطح نرمال آن یعنی سطح پیشفرض به خوبی کار می‌کند، ولی می‌تواند آن را در سطح Easy یا Hard نیزتنظیم کنید که در سطح Hardباید یک سوت زن ماهر باشید.

 

 

409245_710.jpg

 

گزینه بعدی یعنی Number of Whistleمربوط به تعداد دفعاتی است که لازم است شما سوت بزنید تا گوشی به شما پاسخ دهد.

 

 

409246_212.jpg

 

همچنین می‌توانید نوع پاسخگویی گوشی هوشمند را نیزمشخص کنید. این موضوع در گزینه Notification Mode به سه حالتوجود دارد؛ سه حالتی که می‌توانید‌ آنها را برگزینید: Ringtone، Reading time و Reading text:

 

 

409247_888.jpg

 

در حالت Ringtone گوشی شما باصدای زنگ پاسخ شما را می‌دهد. در حالت Reading time ساعت فعلی برایشما خوانده می‌شود و در حالت Readingtext متنی که شماتنظیم و وارد می‌کنید، در جواب سوت شما خوانده می‌شود.

 

 

409248_650.jpg

 

باقی تنظیمات نیز خود گویا هستند، جز Notification Mode کهبه برنامه اجازه میدهد ‌از پاک شدن خود از حافظه RAM جلوگیری کند.

 

 

409249_780.jpg

 

با انجام این تنظیمات، نرم‌افزار آماده به کاراست و می‌توانید در حالی که صفحه نمایش گوشی شما خاموش است، برای یافتن آن سوتبزنید. سعی کنید با صدای بلند برای گوشی خود سوت بزنید؛ ‌خواهید دید که گوشی شمابه همان خوبی پاسخ خواهد داد.

 

 

409250_748.jpg

 

اما تا چقدر این نرم افزار برای ما کاربردی است؟ آیامتوجه اشکالی در کار با آن شده‌اید؟ تجربیات خود را در کار با این نرم‌افزار برایما و دیگر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...