رفتن به مطلب

قطع درختان در خیابان شیخ بهائی + عکس


ارسال های توصیه شده

زیست بوم: یکی از خوانندگان زیست بوم با ارسال گزارشی تصویری از قطع درختان در کوچه عرفی شیرازی واقع در خیابان شیخ بهائی شمالی خبر داده است.

 

به گزارش زیست بوم این خواننده علاقمند به محیط زیست نوشته است: در کوچه فرعی عرفی شیرازی یک زمین حدود 3000 متر مربع وجود دارد که 20 سال یا بیشتر است که فضای سبز شده و درختان بسیاری در آن قرار دارد. با خبر شدیم که شهرداری در حال احداث خیابانی 7.5 متری بین دو فرعی عرفی شیرازی و طالقانی از داخل این فضای سبز است با وجود این که دو کوچه از دو سر به هم مرتبطند،با توجه به عدم نیاز محلی به چنین اقدام غیر منطقی که باعث قطع 30 درخت می شود. لطفا بازدید و اطلاع رسانی و در صورت امکان اقدام لازم انجام دهید.

16560_460.jpg

 

 

وی می افزاید: زمین مذکور در طول 30 سالی که منزل اینجانب روبروی آن قرار دارد بدون مالک بوده، زمین خواران متعددی شبانه در این زمین اقدام به دیوار کشی می کردند که نیروی انتظامی وشهرداری مانع می شدند.

 

ایشان در ادامه می گوید: در زمان شهرداری آقای کرباسچی این زمین را فضای سبز کردند درختان بسیاری در آن کاشته و داخل آن نیمکت گذاشتند و این محوطه تنها راه تنفس محل در کنار آلودگی و دود ناشی از ترافیک و ازدحام محل شد. شماره تلفنی در آن زمان به ما داده شد که اگر مشاهده کردیم کسی شبانه در حال دیوار کشیدن در زمین است به شهرداری اطلاع دهیم.

 

16561_306.jpg

 

این شهروند می افزاید: ایام گذشت تا اینکه در زمان شهرداری قالیباف سال 1389 دیدیم که 20 درخت از قسمت جنوب غرب زمین قطع و حدود 300 متر از زمین خاک برداری شد و یک ساختمان 4 طبقه مسکونی در پارک ساختند ، متوجه شدیم سال 1388 این زمین 300 متر بعد از 25 سال سند خورده کپی سند را مشاهده کردیم این 300 متر سال 1388 سند دار شده بود.شایعه شده این خیابان 7.5 متری برای این دارد در پارک کشیده می شود که زمین خواران گرامی باقی زمین را سند زده و همه درختان که حدود 300 درخت یا بیشتر است را قطع و برجی در این زمین بسازند.به همین دلیل بدون نیاز محلی و بدون توجیه ترافیکی و شهرسازی این خیابان کشیده خواهد شد.اینجانب کارشناس ارشد طراحی شهری هستم لذا هر شهرساز یا مهندس ترافیکی نظر بنده را تایید می کند که کشیدن این خیابان غیر منطقی و غیر اصولی و باعث ایجاد ترافیک و آلودگی و قطع درختان این زمین می گردد. لطفا برای قطع نشدن درختان کمک کنید.

 

16562_162.jpg

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...