رفتن به مطلب

یک بیماری همه‌گیر در جهان


ارسال های توصیه شده

چاقی به یک بیماری همه‌گیر در جهان تبدیل شده است و حدود یک میلیارد جوان به این بیماری مبتلا هستند.

 

 

آفتاب: به گزارش فارس، بعد از تصادفات جاده‌ای، سیگار و الکل، نوبت با درمان چاقی است که باید با آن مبارزه کرد؛ چاقی به یک بیماری همه گیر در جهان تبدیل شده است؛ حدود 1.400.000.000 جوان در جهان مبتلا به این بیماری (چاقی) هستند.

 

یک مرد جوان 32 ساله به علت اضافه وزن دچار ایست قلبی می‌شود و به بیمارستان و اتاق عمل منتقل می‌شود؛ این نشان می‌دهد چاقی نوعی خودکشی است و باید افراد چاق را با چنین مشکلاتی آشنا و آگاه کرد و آنها را برای لاغر شدن تشویق کرد.

 

باید مردم از خطرات این بیماری مطلع شوند و بدانند چاقی با بیماری و سکته قلبی مرتبط است؛ اغلب خطرات چاقی به چشم نمی‌آیند اما بسیار واقعی هستند.

 

در فرانسه 6.7 میلیون نفر اضافه وزن دارند؛ متخصصان معتقدند باید به آنها کمک کرد تا عادت‌های بد مانند تنبلی، زیاده روی در خوردن غذا، ورزش نکردن و بی تحرک بودن را ترک کنند.

 

فعالیت بدنی کم یکی از عوامل اصلی است که منجر به چاقی می‌شود؛ پدرها و مادرها نیز در این موضوع نقش مهمی دارند و باید بیشتر به تغذیه کودکان خود توجه داشته باشند؛ حتی باید برخی از آنها توسط پزشک کودکان آموزش ببینند تا موجب بیماری کودکان خود نشوند.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...