رفتن به مطلب

آموزش برنامه نویسی plc omron


ارسال های توصیه شده

PLC OMRON یکی از انواع برجسته کنترل کننده های منطقی برنامه پذیر برگرفته شده از الن برادلی و سیستم ساده شده american base میباشد که به راحتی میتوان هر پروژه پیچیده صنعتی را توسط آن طرح و شبیه سازی نمود .

تو این تاپیک قصد داریم هر مطلب آموزشی که در مورد plc های omron داریم رو به اشتراک بذاریم. امیدوارم که بتونیم از این طریق اطلاعات و دانش خودمون رو نسبت به این نوع plc ها افزایش بدیم

 

cyyu2frco025x65x45q.jpeg

لینک به دیدگاه

در این پست یک فایل آموزشی برای کار با نرم افزار CX-PROGRAMMER شرکت OMRON برای شما میگذارم . امیدوارم مورد توجه دوستان قرار گیرد.

:download2:

 

b812briy9woiy6mge1wh.jpg

 

امروزه باپيشرفت سريع فناوري اتوماسيون صنعتي و لزوم استفاده از كنترل كننده هاي PLC به عنوان يكي از ملزومات پايه اي اين صنعت، آشنايي با نرم افزارهاي برنامه نويسي PLC يكي از نيازهاي اوليه به شمار مي آيد. با توجه به طيف وسيع عرضه كنندگان PLC ، نرم افزارهاي مختلفي نيز براي برنامه نويسي از طرف سازندگان در اختيار كاربران قرار مي گيرد كه به جهت پاسخگويي نياز هاي رو به رشد استفاده كنندگان، محيط هاي برنامه نويسي نيز داراي پيچيدگي هاي خاص مي باشند. بديهي است كه آشنايي با امكانات ارائه شده در محيط هاي برنامه نويسي، كه در دهه اخير عموما از فناوري ويندوز بهره مي جويند، مي تواند در سهولت برنامه نويسي و عيب يابي تاثير به سزائي داشته باشند.

 

63ch9rhm09vv3jx766.jpg

 

شركت OMRON با بيش از هفتاد سال سابقه يكي از شركت هاي پيشرو و معتبر در امر توليد محصولات اتوماسيون صنعتي مي باشد و شركت پايكار بنيان صنعت با هدف سهولت كار و آشنايي بيشتر كاربران با نرم افزار برنامه ريزي PLCهاي ساخت شركت OMRON بنام CX-Programmer-V6.0 راهنماي استفاده از اين نرم افزار را به زبان فارسي ترجمه و در اختيار علاقمندان قرار مي دهد

h8h1x2wzmcytkf14ewpk.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...