رفتن به مطلب

ساخت بزرگترین پل خورشیدی جهان در لندن به پایان رسید


ارسال های توصیه شده

et2ukjiu79627xnwzwtz.jpgساخت بزرگترین پل خورشیدی جهان به پایان رسید. پل Blackfriars، بخشی از ایستگاه Blackfriars در شهر لندن می باشد، که در آن از 4400 پانل فتوولتائیک نصب شده استفاده شده است. به نظر می رسد که استفاده از این پانل ها به منظور کاهش انتشار CO2 در این ایستگاه بوده است.

yadg26w3em6q87nzuqop.jpg

کار بر روی این پروژه در بهار سال 2009 آغاز شد و این ایستگاه برای بازی های المپیک 2012 تکمیل شده بود و در سال مارس 2013 با نصب این پانل های خورشیدی به طور کامل این پروژه به اتمام رسید.

9qd3ofrlty3kkkfvockj.jpgنصب پانل های خورشیدی بخشی از توسعه مجدد گسترده تر از ایستگاه Blackfriars بوده، که شامل یک ورودی جدید در ساحل جنوبی رودخانه تیمز می باشد، چهار سکوی جدید و یک ایستگاه زیر زمینی هم اضافه شده است. این ایستگاه با هزینه 6.5 میلیارد پوند (10.72 میلیارد دلار آمریکا) با هدف افزایش قطار در یکی از شلوغ ترین مسیرهای شمال به جنوب در مرکز لندن ساخته شده است.gf4oeg3bxcr7p4mjraa.jpgمجموعه پانل های پاناسونیک 250Wp، بزرگترین پانل خورشیدی اجرا شده بر روی یک پل در جهان می باشد که در مجموع مساحت 6000 متر مربع (19685 فوت مربع) را پوشش می دهد. حداکثر خروجی این پانل ها 1.1MWp(پیک قدرت 1.1 مگاوات) برآورد شده است و انتظار می رود که 900,000 کیلووات ساعت برق در سال (بیش از نیمی از مقدار مورد نیاز این ایستگاه) تولید شود.7afjjq9sywgtduhmrm2h.jpgنصب و راه اندازی این مجموعه بسیار پیچیده بود، و مسائلی غیر منتظره از جمله خوردگی قابل توجهی در قسمت قوسی آن و تقویت های لازم برای پل به وجود آمده بود.zttd56zes04vjtcf2fp.jpgآقای Frans van، مدیر عامل شرکت Solarcentury در مورد این پروژه می گوید: "کار ما در پل Blackfriars، دو مزیت کلیدی پانل های خورشیدی را نشان می دهد. اول اینکه، می توان این پانل را در یک معماری یکپارچه برای ایجاد یک بخش افزوده شده خیره کننده در لندن دانست و دوم اینکه می توان آن را پیچیده ترین پروژه مهندسی ادغام شده دانست، که در بالای محوطه احداث، ساخته شده است

منبع مهندسی برق".

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...