رفتن به مطلب

هشت ترفند مخفی سرگرم کننده و جالب در گوگل


Imaaan

ارسال های توصیه شده

معمولا از گوگل و موتور جستجوی قدرتمند ان در طول روز به مراتب بهره میبریم. اما این موتور جستجو در کنار داده ها و اطلاعات جدی و ارزشمندی که ارائه میکند، ترفندهای مخفی سرگرم کننده ای نیز دارد که گاهی میتوان با آنها برای مدتی وقت گذراند و سرگرم شد. در اینجا هشت نمونه از این ترفندهای جالب و سرگرم کننده را به شما نشان میدهیم.

 

معمولا از گوگل و موتور جستجوی قدرتمند ان درطول روز به مراتب بهره میبریم. اما این موتور جستجو در کنار داده ها و اطلاعات جدیو ارزشمندی که ارائه میکند، ترفندهای مخفی سرگرم کننده ای نیز دارد که گاهی میتوانبا آنها برای مدتی وقت گذراند و سرگرم شد. در اینجا هشت نمونه از این ترفندهایجالب و سرگرم کننده را به شما نشان میدهیم.

به گزارش «تابناک» ترفندهای مخفی در همه جا پیدامیشوند. در سیستم عامل ها، برنامه ها و اینترنت و موتورهای جستجو. گوگل نیز از اینقاعده مستثنی نیست و البته ترفندهای جالب توجه بسیاری را نیز در بر میگیرد. امروزهست نمونه از این ترفند ها را برای شما بازگو میکنیم:

2mvxyp4ln4zfewursto.png

 

Tilt یا Askew

صفحه نخست موتور جستجوی گوگل را باز کنید و یکیاز کلید واژه های tilt یا askew رادر آن جستجو کنید. خواهید دید که نتایج جستجو به شکلی جالب کمی کج و مورب به شمانمایش داده خواهید شد:

dn06jk9iqoq4svbcnkje.jpg

 

Zerg rush

این ترفند سرگرم کننده ای است که تا حد زیادی ازبازی دیجیتالی Star Craftالهام گرفته شده است. کلید واژه Zerg rush را در موتورجستجوی گوگل وارد کنید. در این صورت O های گوگل تبدیلبه بیگانگان فضای میشوند که همه نتایج جستجو را یک به یک میخورند و از بین میبرند!این بیگانگان را با دوبار کلیک کردن بر روی آنها از بین ببرید:

cy2sejwcauawb6hf4912.jpg

 

Festivus

اگر این کلید واژه را در موتور جستجوی گوگل واردکنید میله پرچمی را در سمت چپ تصویر مشاهده خواهید کرد. به سمت پایین صفحه Scrollکنید تا پایه این میله پرچم را نیز ببینید:

evow7o72uspoky9m3sr.jpg

 

Webdriver torso

وارد کردن این کلید واژه در گوگل منجر به آنمیشود که لوگوی گوگل در قسمت بالا و سمت چپ با مستطیل هایی که به شکل اتفاقی رنگآنها تغییر میکند جایگزین شود:

0pg333w5apwu5brss38.jpg

 

Atari breakout

با این ترفند مخفی میتوانید یکی از بازی هایجذاب و قدیمی Atari رادر مرورگر خود بازی کنید! برای اینکار در موتور جستجوی گوگل بر روی Imagesکلیک کنید و کلید واژه Ataribreakout را واردنمایید:

dbxq1u40ozb7crmgmxw2.jpg

 

Do a barrel roll

نکته اینکه این ترفند ممکن است در همه مرورگرهاعمل نکند. برای مثال در Opera اینترفند کارگر نیست. کلید واژه doa barrel roll را در موتورجستجوی گوگل جستجو کنید و قبل از آنکه نتایج به شما نمایش داده شود، صفحه گوگل یکچرخش 360 درجه ای خواهد داشت:

3ahb80rrnza91cf292kw.jpg

 

Google in 1998

آیا دوست دارید بدانید که صفحه گوگل در سال 1998چگونه و به چه شکلی بوده است؟ کلید واژه Google in 1998 را در اینموتور جستجو وارد کنید و به اواخر دهه 90 میلادی بروید. برای بازگشت به زمان حاضربر روی لینک Take me back tothe present کلیک کنید:

l692vxwlq64fufnibvd.jpg

 

Blink HTML

با وارد کردن این کلیدواژه در موتور جستجویگوگل، بعد از نشان دادن نتایج جستجو، مشاهده خواهید کرد که واژه های Blink و HTML درنتایج جستجو به شما چشمک میزنند:

ul4hx5p6mujl52pkep8c.png

 

اینها چند نمونه از ترفندهای جالب و سرگرم کنندهگوگل بود. البته گوگل از این ترفند های مخفی بسیار زیاد دارد که بسیاری از آنهاجنبه کاربردی دارند. ما در اینجا به شما نمونه های سرگرم کننده را نشان دادیم. آیاشما ترفندهای سرگرم کننده یا کاربردی دیگری از گوگل سراغ دارید؟ آنها را با ما وسایر کاربران در بخش نظرات در میان بگذارید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...