رفتن به مطلب

بخش بندی تالار برق


ارسال های توصیه شده

سلام به همه دوستان:icon_pf (44):

یک چند وقتی یک مساله فکر منو مشغول کرده :ws52: اونم در مورد بخش بندی تالار برق هست :w16:

به نظرم میاد تالار برق بخش بندیش نا منظمه :w58: به خاطر همین از دوستان کمک میخوام تا اگه راهنمایی یا طرحی دارن بگن تا بتونیم با کمک هم یک بخش بندی جدید و منسجم داشته باشیم :w16:

امیدوارم دوستان همکاری کننند :w16:

پیشا پیش از همکاری شما تشکر میکنم :a030:

لینک به دیدگاه

اول از همه تشکر میکنم از مجید عزیز. قصد نداشتم تو این تاپیک شرکت کنم اما چون واقعا دلم برای تالار میسوزه مجبورم مسائلی رو بگم که مدتیست واقعا دلخورم کرده و روی صحبت من با همه کاربران برقی هست . الان زدن همچین تاپیکی در شرایطی که تاپیکهایی از این دست تو این اواخر بی نتیجه مونده چه سودی داره! الان تاپیک همفکری برای فصل تابستان تالار برق به کجا رسید. همون دوستانی که توش اعلام آمادگی کردن چطور پیگیری شد کارهاشون وچطور برای تابستان برنامه ریزی شد. چه کارها و چه مسئولیتهایی به هریک از بچه ها داده شده (حتی کسانی هم که اعلام آمادگی تو تاپیک نکردن) تاپیک آموزش میکروکنترلر که همین اواخر استارت شده بود به کجارسیده. حاصل کار مهناز و دستاوردهاش برای نوشتن مقاله به کجا رسید و طی این مراحل چطور هست و چرا یک نسخه از این مقالات برای نواندیشان ارسال نشده! چرا در مورد مجله کهربا از پیمان بعنوان سردبیر حال حاضرش برای شماره جدیدش پیگیری نشده . روزنامه دیواری این چندوقته بارها دیدم افرادی نصفه نیمه اعلام آمادگی کردن ولی خروجی دیده نشده. چرا بروزرسانی تالار اینقدر پایینه و آخرین مطالب اکثر بخشها رو که نگاه میکنیم برای 2 تا یک هفته پیشه که همینها هم اکثرا مطالبی نیست که تو سرچ گوگل تاثیرگذار باشن.الان من که خودم شخصا درگیر مساله دیگه ای هستم وچندان نمیتونم برای بروزرسانی تالار همکاری داشته باشم انتظارم بیش از اینها بود از دوستان دیگه که لااقل نه جای من یک نفر بهتر از من به وضع تالار برسند. همیشه این تالار بیشترین ثبت نامی رو در انجمن داشته شاید یکی از دلایل افت میزان ثبت نامی های اخیر هم به این مساله بی ربط نباشه که ناشی از عدم بروزرسانی تالار و دیده نشدن مناسب توسط گوگل باشه

تعداد کاربران نیمه فعال حال حاضر تالار برق شاید زیاد نباشن اما کمم نیستن چرا واقعا حرکتی مشخص نمیبینم . اگه هرمساله یا مشکلی رو دارین بگین واقعا دیگه این شرایط اصلا خوب نیست.

لینک به دیدگاه

درود بر مدیریت انجمن و همچنین مجید جان :a030:

 

راجع به تاپیک میکروکنترلرها باید بگم اونجور که انتظارشو دارم پیش نمیره دوستان برنامه های آماده رو میذارند برنامه هایی که تو گوگل هم سرچ بزنی خیلی از سایت ها گذاشتند نمیخوام اسم انجمنی رو ببرم اما یه جا فعالیت دارم که کارهاشون رو عملی همراه عکس میذارند اشکالاتشون رو مطرح میکنند بقیه هم واقعا رو اون مشکلات مانور میدن و موضوع حل میشه من اولش هم به مجید جان گفتم تاپیکی رو با انگیزه دنبال میکنم که داخلش سوال و جواب بشه مشکلات مطرح بشه مدارا و برنامه های تست شده قرار بگیره و باهم مشورت و تحلیل و بررسی کنیم

واسه نمونه بگم مثلا پست هایی که تخصصی میزنید بیشترش کپی پیست کردنه و بیشتر مواقع هم با یکی دو سپاس از کاربرا رها میشه و مطمئنم کمتر کسی هم اون رو میخونه یا نهایتش اونم کپی میکنه و یه جا دیگه قرار میده

من تاپیک کم میزنم اما سعی میکنم تاپیک هایی که میزنم کاربردی باشه نمونه اش بحث هایی که راجع به درایور ها و پاور ال ای دی ها گذاشتم حتی عکساشم قرار میدادم و اگه کامل خونده باشید به نتیجه هم رسوندمش(بحث درایورها) یا همین تاپیک میکرو کنترلرها عکس از نمونه کارم گذاشتم بازهم هست اگر وقت کنم میذارم چون خودم هم چند ماه هست سایت تخصصی زدم از طرفی هم مشکلات خدمت و درس اجازه نمیده

 

خلاصه تاپیک باید جوری ارسال شه که خواننده میل و رغبت کنه تا آخرش بخونه و یه جورایی کارش گیر باشه ...حالا اینم بگم قسمت میکروکنترلرها از نظر مهندسی روانشناسی قرار دادن اون آهنگ هم در تاپیک خودش یه ایده بود مطمئنم طرف از خوندن مطالب با اون اهنگ میل و رغبتشم زیاد میشه و اینم یکی از ترفندهاس :ws3:(این تیکه آخری شوخی نبود جدی گفتم :whistle:)

 

به هرحال اگر جلوی شما بزرگان حرفی زدم همش انتقاد سازنده بود ، امیدوارم تالار برق از این وضع در بیاد و بهتر بشه

پیروز باشید :a030::icon_gol:

لینک به دیدگاه

کوروش جان مطلبی که شروع خیلی خوبه ولی نمیشه تو استارت یک موضوعی این انتظار رو داشت که ازهمون اول اگه اون شکلی که مدنظرته انجام بشه تا وقتی اعضا تداوم و چند تا تیپ کار رو نبینن خیلی سخت میشه به این نتیجه رسید اطلاعات خیلی از دوستان شاید کم نباشه ولی ممکنه بخاطر ذیق وقت شاید از اینترنت استفاده هم بشه ولی مهم اون اموزشی هست که در خلال این تاپیکها به وجود میاد و افرادی که جذب میشن به مرور نمونه بارز این نوع تاپیک ها تاپیک آموزشی plc دلتا رضا نسیمی که زمان برد تا به اینجایی برسه که بعنوان بهترین تاپیک اموزشی plc دلتا خودش رو نشون بده و بعدها دوستان دیگه ای مثل مهدی هم کارش رو ادامه دادن ماندگاری یک اثر خیلی ارزشمندترش میکنه

سوده جان هرچند پستت رو پاک کردی ولی چون پستت رو خوندم جوابتو همیجا میدم فکر کنم کنم تو پستم اشاره کردم به اینکه این روزا خیلی فرصت ندارم بعد شما کاربر جدید نیستید که ندونید سوال فنی جاش تو تالاره نه با پیغام . شاید من نوعی زمانی نباشم یا نرسم یا ندونم بهرحال دوستان دیگه هستن شما زمانی مسئول روابط عمومی تالار بودین که قرار بود بعد از کنکور دوباره فعالیت شمارو بیشتر ببینیم اما کو اون سوده ای که در گذشته دیده بودیم....

لینک به دیدگاه

سلام

از دوستان خیلی متشکرم

عرض کنم که اقای عارف من توی این چند وقت یا حداقل بعد جلسه اخری سعی کردم که از دوستان کمک بگیرم ولی متاسفانه کار برها همکاری لازم رو ندارن حتی تاپیکی زدم برای برای حل مشکل تالاربرق

حل مشکل

 

 

ولی بازم با اقبال خوبی برخوردار نشد

حتی توی بعضی از تاپیکها یک سری از کاربرها امدن و با حرفهاشون باعث شدن که کاربرها ادامه ندن

من حتی به محمد هم گفتم میتونید ازش سوال کنید

من بعد از زدن این تاپیکها به این نتیجه رسیدم که کاربرها با من مشکل دارن به خاطر همین من اینجا اعلام میکنم که میخوام باز نشسته بشم بلکه کاربری که با دوستان مشکلی ندارن بیاد مسئولیت تالار برق رو به عهده بگیرند بلکه تالار برق از این رکود در بیاد :a030:

لینک به دیدگاه

شاید همینطور باشه ولی تا چند نفر که نسبت به موضوع آشنایی دارند و کار کردند باهم کار نکنند نمیشه تاپیک رو تنهایی پیش برد :a030:

 

نه مجید جان کی با تو مشکل داره بگو من اینجا شهیدش کنم :vahidrk: همونطور که گفتم و بازم میگم باید شیوه تاپیک زدن و مطالبی که قرار داده میشه هدف دار و طوری باشه که کاربری که عضو نیست هم کارش گیر باشه و بیاد ثبت نام کنه:a030: :icon_gol:

لینک به دیدگاه

سلام بر همگی:a030:

 

به نوبه خودم اول از همه از آقا مجید واقعا تشکر میکنم که این مدت دست تنها تالار برقو چرخونده:a030:

 

بعدشم عذرخواهی از آقا مجید که با وجود قولی که دادم واقعا اون جوری که باید نتونستم به قولم عمل کنم بالاخره کارهایی هست که برای هرکسی پیش میاد که قابل برنامه ریزی نیست

 

برای مقاله نویسی هم آقا مهدی چون مقاله فقط ارسال شده و هنوز جوابش نیومده مقاله رو براتون ارسال نکردم انشالله هروقت جواب پذیرشش اومد و حتما یه نسخه شو توی تاپیک خودش قرار میدم که همکاری ها قوت پیدا کنه:a030:

 

به نظرم اینکه منتظر همکاری باهم هستیم واقعا غیر ممکنه. من یک دو ساله که توی انجمن دارم فعالیت میکنم هر کاربری به یه زمینه خاصی علاقه داره و توی زمینه های خاصی هم فعالیت میکنه و نمیشه به زور کسی رو مجبور به همکاری کرد.

 

خودم به شخصه خیلی دوست دارم توی تاپیک آقا کوروش همکاری کنم ولی واقعا الان نمیتونم ولی مطمینا بعدا شرکت میکنم توی بحث هاش.

 

هدف از تاپیک زدن فقط همکاری با هم نیست. هرکسی میتونه خودش کارشو انجام بده هرکی خواست خودش شرکت میکنه و از همه مهمتر عضو جدید جذب میشه.

من خودمو میگم، همون مقاله نویسی رو ادامه میدم و نتایج مقاله هارو هم همونجا میذارم چه تنها باشم چه دوستان دیگه ای هم با من همکاری داشته باشن که البته حالت دوم همه جوره خوشایندتره:a030:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...