رفتن به مطلب

نقش گرافيك محيطي در فضاي آموزشي ـ تفريحي پارك كودكان


sam arch

ارسال های توصیه شده

[TABLE=width: 95%, align: right]

[TR]

[TD]نقش گرافيك محيطي در فضاي آموزشي ـ تفريحي پارك كودكان

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

 

چکیده:

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]محيط از عمده‎ترين عوامل تأثيرگذار بر رشد و آموزش آدمي است و بي‎ترديد كودكان نيز متأثر از محيط رشد خود خواهند بود. هنر گرافيك با زبان ساده و تأثيرگذارش در طي سير تحول خويش، وارد دنياي كودكان شد. سپس شاخه‎هاي مختلف آن از جمله گرافيك محيطي كه براساس نياز مردم در جامعه مدرن شكل گرفته بود، در عرصه فعاليت براي كودكان ظاهر گرديد. گرافيك محيطي با استفاده از كاربردهاي خود مي‎تواند نقش مهمي بر روند رشد شخصيتي، ذهني، جسمي و اجتماعي كودكان داشته باشد و مفاهيم آموزشي را به صورت بنيادي در كودك نهادينه كند. با توجه به اين كه روش تحقيق اين مقاله توصيفي ـ تحليلي است سعي محقق بر آن بوده كه در اين مقاله به نقش گرافيك محيطي در فضاي آموزشي ـ تفريحي پارك‎هاي كودك بپردازد.در پايان، نتايج حاصل از آن ما را به اين باور رسانده كه كودك با قرار گرفتن در اين مجموعه‎هاي آموزشي و تفريحي بهتر مي‎تواند با مفاهيم آموزشي آشنا شود.

 

مشخصات مقاله:مقاله در 8 صفحه به قلم ﺳﭙﻴﺪﻩ ﺳﺘﺎﺭی(ﻛﺎﺭﺷﻨﺎﺱ ﺍﺭﺷﺪ ﮔﺮﺍﻓﻴﻚ، ﺩﺍﻧﺸﻜﺪﻩ ﻫﻨﺮ ﺷﺎﻫﺪ ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮﺍﻥ، ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺗﻬﺮﺍﻥ)،ﭘﺮﻭﻳﺰ ﺍﻗﺒﺎﻟﻲ(ﻀﻮ ﻫﻴﺄﺕ ﻋﻠﻤﻲ ﺩﺍﻧﺸﻜﺪﻩ ﻫﻨﺮ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺷﺎﻫﺪ ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮﺍﻥ، ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺗﻬﺮﺍﻥ).منبع:هنر ،شماره پياپي 189، ،سال شانزدهم،، شماره در سال 9، خرداد، 1393، صفحه 38-45

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...