رفتن به مطلب

دوچرخه هوشمند سامسونگ


نیکا-

ارسال های توصیه شده

با دوچرخه هوشمند سامسونگ آشنا شويد

nc4n5hy5gbdccagsgej2.jpg

 

سامسونگ به تازگی در حال تولید یک دوچرخه هوشمند است که تجربه ای سالم و بدون آلودگی را به شما ارائه خواهد داد و همچنین با بکارگیری تکنولوژی هوشمند خود، شما را ایمن نگه خواهد داشت.

شرکت سامسونگ تاکید می کند که این دوچرخه مجهز به فناوری " technological soul" می باشد که آن را به لوازم جانبی حرکنی تبدیل می کند که می تواند بطور همزمان با اسمارت فون شما کار کند. طراحی این دوچرخه توسط شرکت Giovanni Pelizzoli صورت گرفته است. این طراحی بخصوص، فرمی منحنی دارد که از لرزش های زیاد جلوگیری می کند و باعث می شود که دوچرخه به نرمی حرکت کند.

 

68lzr445zm03iumfi1bx.jpg

 

 

اما بیش از همه، تکنولوژی که شرکت سامسونگ در آن به کار برده است این محصول را منحصر به فرد می کند. دوچرخه هوشمند شرکت سامسونگ مجهز به پرتوهای لیزری، دوربین دید عقب، جی پی اس، و مادربورد Arduino می باشد که کل سیستم را کنترل می نماید. این مجموعه بدون همگام سازی اسمارت فون کامل نمی شود و البته که شرکت سامسونگ از این ویژگی چشم پوشی نکرده است.

 

اسمارت فون شما می تواند به دسته دوچرخه داک شود و تمامی ابعاد هوشمند درون سازی دوچرخه شما را هدایت کند. تمامی این اجزا در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا یک کار را انجام دهند و آن هم "حفظ ایمنی" شما می باشد. شما به کمک پرتوهای لیزری، توسط یک خط دوچرخه سواری احاطه می شوید. این خط لیزری، شما را در مسیرتان ایمن نگه می دارد، حضور شما را به دیگران هشدار می دهد، و همچنین باعث می شود که آن ها فاصله خود را با شما حفظ کنند.

 

2b9rkndclfsi1vpgablm.jpg

 

شما با دوربین دید عقب این دوچرخه می توانید هر آنچه در پشت سر شما قرار دارد را ببینید. احتمال می رود که محصول جدید شرکت سامسونگ از قتبلیت های بیشتری برخوردار باشد، زیرا این پروژه هنوز نوپا است و جای کار دارد و پیشرفت و توسعه در آن به زمان نیاز دارد. در مورد قیمت و تاریخ عرضه این دوچرخه اطلاعاتی ارائه نشده است.

 

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...