رفتن به مطلب

هنر طراحی و بهینه سازی وب سایت


ارسال های توصیه شده

در سئو و بهینه سازی وب سایت، به نظر می رسد مقالات زیادی در هر موردی از "چگونه می توان بک لینک های بیشتری داشت" تا "گرفتن شمارهء یک رتبه بندی در سایت گوگل" وجود دارد.همچنین مقالات بیشماری در رابطه با تکنیک های طراحی سایت و بهینه سازی سایت خوانده اید. به احتمال زیاد از خیلی افراد هم مشاوره های مشابهی گرفته اید.

این توصیه ها شامل موارد زیر است: نوشتن محتوای قوی و طراحی سایت مناسب، ارسال به سایت های رسانه اجتماعی،bookmarking و سازگاری سایت و غیره...

 

تمام این موارد نکته های با اهمیتی اند، اما موردی که در بسیاری از این مقالات به آن اشاره نمی شود، که در واقع چیز ساده ای هم نیست. شما می توانید یک مقاله خوب بنویسید، آن را در سایت قرار داده و به دیگر وب سایت ها لینک دهید، اما شما باید بر روی هنر طراحی و بهینه سازی وب سایت متمرکز شوید.

 

گوگل همیشه در حال تغییر دادن این بازی برای کارشناسان سئو و بهینه سازی سایت می باشد، پس بدانید چگونه با این جریان هماهنگ شوید. واقعیت این است که هیچ کس از این که گوگل در جستجوی چه چیزی هست، آگاهی ندارد. ما فقط می توانیم حدس بزنیم و دانستنی های خود را به اجرا دربیاوریم. همچنین مواردی که کاملاً از آنها در زمینهء بهینه سازی سایت مطمئن هستیم استفاده کنیم.

 

اما با گرفتن مشاوره های مشابه و تکراری به جایی نخواهیم رسید.

پس چه کار دیگری باید انجام داد؟

  • گسترش روابط
    دربارهً این موضوع در دنیای رسانه های اجتماعی زیاد شنیده ایم. اما ایجاد ارتباطات بیشتر و گسترده تر با صاحبان سایت ها و وبلاگ نویسان و گزارشگران، بهتر می توانید مقالات و اطلاعات خود را در اختیار افراد اصلی خود قرار دهید. ایجاد یک طرح گرافیکی-اطلاعاتی و یا یک مقاله، ایدهء خیلی مناسبی است و می توانید تعداد بیشماری بک لینک ایجاد نمایید. اما برای روزهای بعدی چه می کنید؟ چه برنامه ای دارید؟
    برای داشتن ارتباط بیشتر و توسعه آن بهتر است مطالب مناسب و محتوای خوبی برای مخاطبان حقیقی خود بکار ببرید.

 

  • رسیدگی به دیگر نویسندگان
    شرکت شما هم مثل شرکت های دیگر به طراحی وب سایت و محتوای قوی و مناسب برای سایت خود احتیاج دارد. اما روش دیگری که برای لینک گرفتن مناسب است، تهیهء اطلاعات و نوشتن در مورد کسب و کار شما، توسط افراد دیگر است. یکی از دلایلی که می توان برای ایجاد محتوا اعلام کرد این است که بسیاری از افراد به آن مطالب از سایت شما لینک می زنند- پس با دادن اطلاعات مورد نیاز به آنها برای تهیه مطالب و محتوا، اقدام به قوی کردن مطالب وب سایت کنید.
    یکی از راه های خوب، مطبوعات آزاد است. اما گزارشگران همیشه در مورد رنکینگ وب سایت اخبار مثبتی دارند.
  • ایده های نو
    داشتن یک طرح و ارائهء آن خوب است اما گوگل به طور مداوم در حال تغییر دادن آن است. در زمینهء بهینه سازی ممکن است یک طرح و ایده یک روز بسیار خوب عمل کرده باشد و روز دیگر برعلیه شما و طراحی سایت تان باشد. به همین دلیل است که شما همواره نیاز به ایده های جدید برای داشتن بک لینک و مطالب viral و غیره برای وب سایت خود دارید.
    با این حال گفتن آن آسان تر از عمل کردن می باشد. اگر کار راحتی بود تمام سایت ها رتبه بندی مناسبی در موتور جستجو کسب می کردند و نیازی به خواندن مطالب مختلف به صورت روزانه و بررسی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت نداشتند.
    یک فکر تازه و نو می تواند تبدیل به چندین برنامه دیگر شود و با برگزاری چند جلسه می توانید برای چندین ماه محتوا های جالبی برای وب سایت خود داشته باشید.
  • آزمون و خطا

سئو سایت (بهینه سازی) هم یک نوع بازی آزمون و خطاست. شما خبر ندارید چه روشی کار می کند و یا مناسب سایت شما برای بهینه سازی آن می باشد؛ البته این کار تا زمانی است که آن را امتحان کنید.

اگر فرضیهء شما درست باشد،آن را برای سئو وب سایت تان بکاربگیرید. این فرضیه چه خوب باشد چه بد، تجربهء آموزنده ای خواهد بود. ابزارهایی برای انجام این کار وجود دارد؛ شروع به نوشتن محتوای مناسب کنید و آنرا برای سایت های شبکه اجتماعی،bookmarking بفرستید- اما روش های دیگری هم وجود دارد. که به کمی خلاقیت و تلاش زیاد و کار سخت احتیاج دارد.

قبل از شروع هر کاری و خلق یک اثر، نیاز به مقدار زیادی خلاقیت و تلاش است. البته این مطلب بدان معنی نیست که برای طراحی سایت و سئو (بهینه سازی وب سایت) خود را هلاک کنید. و یا تمامی درآمد خود را در این راه صرف نمایید. بلکه این بدان معنی است که کمی از روشهای جدید برای بهینه سازی سایت خود استفاده نمایید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...