رفتن به مطلب

یک سفینه دریایی برای دریا ها و اقیانوس ها


ارسال های توصیه شده

یک طراح فرانسوی بنام Jacques Rougerie درصدد است یک سفینه دریایی برای دانشمندان طراحی کند تا دانشمندان به کمک این سفینه دریایی بتوانند راحت تر به مطالعه اقیانوس ها و دریا ها بپردازند. دانشمندان هم اکنون براحتی می توانند در مورد فضا ، زمین و ماه به مطالعه بپردازند ، سفینه های فضایی تحقیقات در کره ماه و فضا رو برای دانشمندان تا حدودی راحت تر کرده است ، اما همچین سفینه ای برای دریا ها و اقیانوس ها هنوز ساخته نشده است ، از این رو این طراح فرانسوی در تلاش است اولین سفینه دریای جهان را برای دانشمندان طراحی نماید. در ادامه به بررسی ایده و طراحی این مهندس فرانسوی خواهیم پرداخت.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
یک سفینه دریایی برای دریا ها و اقیانوس ها

 

این طراح و آرشیتکت فرانسوی ساختار این سفینه دریا نورد را بگونه ای طراحی کرده است که در چشم انداز اولیه آن آزمایشگاه ها و اماکن بسیار حرفه ای برای دانشمندان در نظر گرفته شده است. اگر یک نگاه جامع به تصویر ارائه شده از طرح این مهندس بندازید متوجه خواهید شد که این طراحی واقعا یک سفینه خارق العاده در ایده اولیه می باشد. این شناور فضایی شامل چندین زیر دریایی و ابزار های جستجو در زیر دریا ها می باشد ، این سفینه شناور دریایی به دانشمندان کمک می کند که بررسی و تجزیه و تحلیل محیط زیست دریایی براحتی بردازند. دریای سارکاسو و بسیاری از مکان های بکر در امریکا و اروپا به دلیل نبود ابزار های کامل و پیشرفته ، هنوز توسط این دانشمندان بررسی نشده است این سفینه با امکانات فوق العاده خود که این طراح در آن پیش بینی کرده است تمامی این موارد را برای دانشمندان حل میکند. گفتنی است بسیاری از بانک های فرانسوی برای سرمایه گذاری در این پروژه عظیم اعام آمادگی کرده اند ، گفتنی است احتمالا در اواخر سال جاری گام های تولید این سفینه شناور دریایی آغاز خواهد شد ، و براساس گفته های مدیر پروژه تحقیقاتی احتمالا ساخت این سفینه تا سال ۲۰۱۶ ادامه یابد و در ۲۰۱۶ آماده بهره برداری شود. نظر شما در مورد این سفینه شناور دریای چی هست؟ منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...