رفتن به مطلب

درگوشی هایی زنانه در زندگی زناشویی


afa

ارسال های توصیه شده

یکنواختی زندگی؛ عشق را هرز می دهد ، اما تنوع در زندگی ریشه های عشق را هر روزه آبیاری می کند و حرارت عشق را شعله ورتر می کند. اما برخی از همسران از این راز بی اطلاع هستند و یا نمی دانند که چگونه می توانید تنوع ایجاد کنند.

 

 

گمان نمی‌کنم کسی باشد که از ایجاد تنوع در زندگی مشترک استقبال نکند! شاید برخی از افراد هم با اینکه به تنوع بخشیدن در زندگی علاقه دارند اما نگران هزینه‌های آن باشند‌. طبیعی است ممکن است این تغییر مقداری هزینه در بر داشته باشد اما می‌توانید به سادگی هزینه‌های آن را مدیریت کنید و با استفاده از ساده‌ترین شرایط بهترین احساس تنوع را در زندگی خود ایجاد کنید.

برای این کار لازم است هر یک از زن و شوهر علاقه‌مندی‌های مربوط به همسر خود را بشناسند‌. کار سختی نیست فقط کافی است کمی دقیق باشید.

 

 

 

به همان اندازه که شما از تنوع و هدیه لذت می‌برید‌، همسر شما هم علاقمند به توجه و خوش‌رویی شماست‌. چاشنی هدیه و محبت هم روند زندگی را به سوی رضایت بخش بودن هدایت می‌کند‌. پس برای هدیه دادن به همسرتان در نظر داشته باشید که :

 

 

جوراب و زیرپوش نه برای هدیه !:

شاید بعضی از مرد‌ها مدام نوک جورابشان پاره شود یا زیاد از حد با زیرپوش‌های رنگ و رو رفته و زهوار در رفته توی خانه احساس راحتی کنند‌، اما با دیدن جوراب و زیرپوش زیر جلد کاغذی کادو شاید یک مقداری بخورد توی ذوقشان‌! برای هدیه دادن گزینه‌های بهتری را انتخاب کنید هرچند که جوراب و زیرپوش هم نیازهای عمیق و اساسی آقایون هستند‌!

 

 

هدیه‌هایی مورد علاقه خودتان :

اگر از لباس خاص یا عطر خاصی خوشتان می‌آید‌، آن‌ را برای همسرتان تهیه کنید‌. تجربه ثابت کرده خانم‌ها در خرید کردن خیلی خوش سلیقه‌تر و ریز‌بینانه‌تر از آقایون عمل می‌کنند‌، پس خیالتان راحت باشد که کار به تعویض و دردسر نخواهد رسید .هر آنچه را که دوست دارید برای همسرتان هدیه بگیرید و بی‌مناسبت یا با مناسبت به او تقدیم کنید‌.

 

 

همدلی یک هدیه بزرگ :

قرار نیست شما در یک مطلب مربوط به هدیه خریدن‌، یک پاراگراف روانشناسی بخوانید اما واقعاً برای مردها همدلی همسرشان بزرگترین هدیه است‌! اینکه خستگی آن‌ها را درک کنید و دقیقاً زمانی که نیاز به استراحت دارند یاد کارهای عقب افتاده نباشید‌! بگذارید آسایش در خانه رژه برود و مطمئن باشید همسر شما هر وقت که خستگی‌اش تمام شود با انرژی کافی در خدمت شما و انجام امور خانه خواهد بود‌.

 

نظم بخشی غیر مستقیم :

خانم‌ها در همه ابعاد زندگی همسرشان نفوذ دارند‌! برای نظم دادن به امورات همسرتان برایش هدیه‌هایی بگیرید که ناخواسته باعث مرتب شدن کیف کار و وسایل او شود‌. کیف دستی‌، جا کلیدی‌، کمربند‌، دکمه سر‌دست و … از جمله این وسایل است که می‌تواند بر هم بر منظم بودن وسایل همسرتان تأثیر بگذارد و هم او را تا حد زیادی آراسته و منظم کند‌.

 

 

بهترین هدیه :

یکی از بی‌نظیرترین هدیه‌هایی که می‌توانید به همسرتان بدهید‌، تهیه یک لباس فوق‌العاده زیبا و جذاب برای خودتان است‌. البته رنگی را انتخاب کنید که همسرتان خیلی دوست دارد‌. شما با پوشیدن آن لباس نشاط را به همسرتان می‌بخشید‌. از این نوع هدیه‌ها زیاد به همسرتان بدهید.

انتخاب هدیه مناسب یک هنر است و علاوه بر این یک متد روانشناسی دارد چرا که شما باید با در نظر گرفتن خصوصیات روحی و خلقی و حتی جسمی فرد برایش هدیه تهیه کنید‌. پس برای تهیه هدیه و تقدیم آن به همسرتان تمام تلاش و سلیقه خود را به کار گیرید و خیالتان راحت باشد که هدیه دادن سرچشمه محبت را در هر دلی می‌جوشاند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...