رفتن به مطلب

آیا واقعا اپل بیچاره شد!؟


ارسال های توصیه شده

با باز کردن آیفون جدید یافته هایش را برای کاربران شرح داده که خلاصه آن به عنوان ویژگی‌های آیفون نسل چهار آورده می‌شود.

اول از همه اینکه آیفون نسل بعد فشرده تر و ظریف تر از نسل کنونی با کلی دگمه دور نوار آلومینیومی آن است.

 

کد خبر : 04819 تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۸۹

 

 

 

خبر آنلاین: آیا داستان مهندس مستی که نمونه آزمایشی آیفون نسل بعدی را در کافه‌ای نزدیک دفتر مرکزی اپل جا گذاشت و رفت، شنیده اید؟

 

اپل تایید نمود یکی از مهندسانش ـ گری پاول که در قسمت بیس باند تکنولوژی اپل کار می‌کند ـ در ردوود سیتی آیفونی که قرار است نسل بعدی آیفون‌های کنونی باشد را در بار جا گذاشته و به این ترتیب یکی از سری ترین اسرار اپل لو رفت. اپل با ارسال نامه‌ای از دارنده (گیزمودو) خواسته تا سریعتر آن را به این شرکت برگرداند و گیزمودو که آن را از کارگر بار به قیمت 5 هزار دلار خریده، هنوز راضی به این کار نشده است.

 

به هر حال گیزمودو که در کار تحلیل سخت افزار است، با باز کردن آیفون جدید یافته هایش را برای کاربران شرح داده که خلاصه آن به عنوان ویژگی‌های آیفون نسل چهار آورده می‌شود. اول از همه اینکه آیفون نسل بعد فشرده تر و ظریف تر از نسل کنونی با کلی دگمه دور نوار آلومینیومی آن است. (همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید .(

apple1.jpg

پشت ایفون جدید از جنس پلاستیک شفاف یا سرامیک به صورت فلت و تخت ساخته شده است که هر چند زشت به نظر می‌رسد اما نکات تکنیکی در ان وجود دارد. تجربه اپل در مورد آی.پد نشان داد که پشت سیستم اگر الومینیومی باشد، در دریافت امواج و سیگنال بی سیم دچار مشکل می‌شود و به همین خاطر در طراحی نسل جدید ایفون این ظرافت بکار گرفته شده تا آنتن بی سیم ان جواب دهد. اغلب طراحان صنعتی نیز به این امر واقف شده و این اصل را مد نظر قرار داده‌اند.

 

هر چند جاناتن ایو (خارق العاده ترین طراح صنعتی یک دهه اخیر جهان و مسوول در اپل) از این کار خوشش نیامده و با زور این امر را پذیرفته است. از طرف دیگر برای سیستم جدید دگمه جداگانه کم و زیاد کردن صدا تعبیه شده است که از اپل بعید بوده چنین کاری کند. همچنین برای امکانات دوربین نیز چنین کاری انجام شده است. البته بدلیل حجیم بودن لنز و داشتن فلش دوربین و تجهیزات آن اپل چاره‌ای جز قرار دادن دگمه گرفتن عکس نبوده است(به گفته کارشناسان). از ویژگی‌های جالب توجه داشتن دوربین ویدئو چت جدید روبروی صورت کاربر است که امکانات چت از طریق وب سایتهای معروف و نرم افزارهای چت را با کیفیت بالا میسر می‌سازد.

 

داشتن میکرو سیم به جای داشتن سیم کارت معمولی از دیگر ویژگی‌های اپل است که البته با شرکتهای ارائه کننده سیم کارت هماهنگی شده است. رزولوشن تصویری نیز 960 در 640 بوده و کیفیت تصویری بسیار بهتر از مدل 3G است.

 

کنار جک هدفون نیز دومین میکروفون که کار کاهش نویز را انجام می‌دهد قرار گرفته که این نیز جدید محسوب می‌شود. همچنین دگمه‌های پاور و قطعی صدا و کم و زیاد کردن صدا همگی متالیک است. نوار آلومینیومی دور تا دور تلفن نیز چشم نواز است وچون کاربر زیاد با این قسمت بازی کرده و دگمه‌ها را فشار می‌دهد بالطبع باید از جنسی باشد که جا نیندازد. وزن آن نیز 3 گرم سنگینتر شده (کلا 140 گرم وزن دارد) و باطری نیز تا 16 درصد حجیم تر شده است.

 

apple2.jpg

 

سیستم عامل هم که اپل نسخه چهار است که با تازگی توسط اپل روی دیگر محصولات عرضه شده است.

 

به هر حال اینکه آیا این آیفون اصل هست یا نه هنوز بین برخی کارشناسان بحث است. برخی می‌گویند اپل از قصد چنین کاری کرده تا گرایش و نظرات مشتری را غیر مستقیم ببیند و .. اما وریزون شرکت مخابراتی که قرار است این تلفن با سیم کارت این شرکت راهی بازار شود 7 ژوئن را تاریخ عرضه اعلام کرده که اگر چنین چیزی صحت داشته باشد بدان معناست که این تلفن واقعی است چرا که معمولا اپل اگر چیزی را لو دهد تاریخ عرضه اش را عقب می‌اندازد (مانند سیستم عامل لئوپارد که توسط مایکروسافت در ویستا کپی شد و اپل تاریخ عرضه را عقب انداخت). باید منتظر بود و دید که چه می‌شود.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

 

اپل تایید نمود یکی از مهندسانش ـ گری پاول که در قسمت بیس باند تکنولوژی اپل کار می‌کند ـ در ردوود سیتی آیفونی که قرار است نسل بعدی آیفون‌های کنونی باشد را در بار جا گذاشته و به این ترتیب یکی از سری ترین اسرار اپل لو رفت. اپل با ارسال نامه‌ای از دارنده (گیزمودو) خواسته تا سریعتر آن را به این شرکت برگرداند و گیزمودو که آن را از کارگر بار به قیمت 5 هزار دلار خریده، هنوز راضی به این کار نشده است.

 

به هر حال گیزمودو که در کار تحلیل سخت افزار است، با باز کردن آیفون جدید یافته هایش را برای کاربران شرح داده که خلاصه آن به عنوان ویژگی‌های آیفون نسل چهار آورده می‌شود. اول از همه اینکه آیفون نسل بعد فشرده تر و ظریف تر از نسل کنونی با کلی دگمه دور نوار

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

gizmo2?!!!!!!!!!!!!:ws52:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...