رفتن به مطلب

Techsmith SnagIt 10.0 - فیلم برداری حرفه ای از محیط ویندوز برای خلق آموزش مالتی مدیا


ارسال های توصیه شده

mwtra0.jpg

 

کاربران کامپیوتر بر اساس نیازهای مختلف امروزه به دنبال ضبط تصاویر و عکی از محیط صفحه نمایش می باشند. یکی از بیشترین نیازهای قابل مشاهده تهیه فیلم های آموزشی از نرم افزار های مختلف می باشد. به کمک فیلم های آموزشی ، بیننده و کارآموز با محیط نرم افزار آشنا شده و به صورت نیمه عملی طرز کار با نرم افزار ها را فرا میگیرد. امروزه اکثر سایت هایی که در زمینه آموزش الکترونیک فعالیت می کنند از این روش برای بیان مطالب خود استفاده می کنند. برای فیلم برداری از محیط صفحه نمایش و عکس گرفتن از آن برنامه های متعددی وجود دارد.

SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترين و معروف ترين نرم افزار در زمينه ي عكس برداري ازصفحه نمایش و انجام كارها و ويرايش هاي مربوطه است . اين نرم افزار به آساني با ابزارهاي متنوع و مفيد خود به شما امكان ضبط هر نوع تصويري را از محيط صفحه نمایش همراه با تمامي نشانه ها و هرچه كه به چشم مي بينيد را به طرق مختلف به صورت يك فيلم با كيفيت می دهد و در صورت نياز شما به زيبايي هر چه تمام تر ويرايش مي كند . توانايي قدرتمند در به اشتراك گذاردن فيلم هاي ساخته شده از ديگر ويژگي هاي خوب اين نرم افزار است .

snagitv9.jpg

 

 

توسط این نرم افزار شما می توانید یادداشت هایی را با افکت ها گوناگون در هنگام ضبط تصاویر بر روی فیلم قرار دهید و به توضیحات خود آن را اضافه کنید. همچنین از دیگر قابلیت های این نرم افزار توانایی ضبط تصاویر از یک محیط مشخص شده می باشد.

تعدادی از ویژگی های این نرم افزار بدین شرح است:

به اشتراك گذاري آسان از طريق ايميل : به آساني در هنگام كار با محيط هر نرم افزاري كه باشيد, SnagIt قادر به عكس برداري از صفحه و زمان مورد نظر شما همراه با ويرايش آن است و بلافاصله تنها با يك عمليات ساده Drag&Drop قادر به اضافه كردن اين تصوير به متن ايميل خود خواهيد بود .

دادن خلاقيت هاي فايل فلش به تصوير گرفته شده ي شما : ويراستار اين نرم افزار قادر به انجام ويرايش ها, دادن افكت ها, اضافه كردن ويديو و يا ايجاد اسلايد شو هاي متفاوت در تصاوير است و مي تواند آنها به صورت فايل SWF فلش ذخيره كند!

ضبط تصاوير صفحه نمایش همراه با تمامي جزييات : نرم افزار قادر به ضبط تمامي جزييات, عنوان ها, نشانه ي موس و هر آن چه با چشم در صفحه ي صفحه نمایش مي بینید است .

دانلود نرم افزار با حجم 27.6MB :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
+
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
+ لینک کمکی 2

پسورد :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

**************

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...