رفتن به مطلب

هارد اکسترنال جدید وایرلس Seagate در راه بازار


Imaaan

ارسال های توصیه شده

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دارندگان گوشی‌های هوشمند از برخی برند‌ها نظیر اپل همواره دغدغه کمبود حافظه داخلی این دستگاه‌ها و البته عدم حمایت و پشتیبانی از پورت حافظه خارجی نظیر Micro SD است؛ موضوعی که با این حافظه خارجی وایرلس که شرکت Seagate به تازگی سه مدل جدید آن را معرفی کرده، حل و رفع خواهد شد...

 

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دارندگان گوشی‌های هوشمند از برخی برند‌ها نظیر اپل همواره دغدغه کمبود حافظه داخلی این دستگاه‌ها و البته عدم حمایت و پشتیبانی از پورت حافظه خارجی نظیر Micro SD است؛ موضوعی که با این حافظه خارجی وایرلس که شرکت Seagate به تازگی سه مدل جدید آن را معرفی کرده، حل و رفع خواهد شد...به گزارش «تابناک» شاید شما نیز از آن دسته کاربرانی هستید که ‌روی گوشی هوشمند خود مشکل کمبود حافظه ‌دارید و از نبود پورت مخصوص برای حافظه‌های خارجی رنج می‌برید.

 

شاید از همین روی است که این خبر باید برای شما خوشحال کننده باشد که روز گذشته، شرکت Seagate خبر داد، مدل وایرلس از حافظه خارجی این شرکت با تغییراتی اساسی و در سه مدل با ظرفیت‌های متفاوت و بهای چشمگیر روانه بازار خواهد شد. بگذارید بیشتر با این کار جدید شرکت Seagate آشنا شویم.

 

x2hk7joo6n36cc4eiww.jpg

 

بر پایه اعلام مقامات شرکت Seagate قرار است حافظه خارجی مدل Wireless Plus این شرکت که سال گذشته معرفی شد، با تغییراتی سه ظرفیت متفاوت و در سه دامنه قیمتی رقابتی به بازار عرضه شود. به این ترتیب که علاوه بر مدل یک ترابایتی این هارد اکسترنال موبایل و وایرلس، اکنون قرار است ظرفیت ۵۰۰ گیگابایتی و ۲ ترابایتی آن نیز به بازار عرضه شود.

 

هارد اکسترنال Seagate مدل Wireless Plus Mobile به کاربران این اجازه را می‌دهد که بدون نیاز به ارتباط کابلی و درگیری با حافظه داخلی به داده‌ها و اطلاعاتی نظیر تصاویر، موسیقی، فیلم و کلیپ و... دسترسی داشته باشند. همچنین شرکت Seagate نرم‌افزار مخصوص این هارد اکسترنال را برای اندروید، iOS و ویندوز فون عرضه می‌کند.

 

همچنین این مدل این قابلیت را داراست که داده‌ها و اطلاعات کاربرانی را با حافظه Cloud همگام‌سازی ‌و از ابزارهای Cloud نظیر Dropbox و OneDrive به خوبی پشتیبانی‌ ‌کند.

 

از سویی این مدل از هارد اکسترنال واجد ارتباط وایرلس Personal است و همانند یک Access Point برای لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و PC عمل می‌کند. این هاب وایرلس قابلیت به اشتراک‌گذاری بین هفت دستگاه را ‌همزمان ارائه می‌کند.

 

از دیگر نکات این مدل جدید این است که از باتری با قابلیت ذخیره‌سازی انرژی برای ده ساعت پخش مداوم و Stream کردن ویدئو‌های HD برای سه دستگاه به شکل همزمان، برخوردار است.

 

بهای سه مدل از این هارد اکسترنال به این ترتیب است: مدل ۵۰۰ گیگابایتی برابر با ۱۴۹.‌‌۹۹ دلار، مدل یک ترابایتی ۱۷۸.‌۹۹ دلار و مدل دو ترابایتی برابر با ۱۹۹.‌۹ دلار.

 

با توجه به خصوصیات این هارد اکسترنال و قابلیت ارتباط وایرلس آن به خوبی می‌توان فهمید که این دست از هارد اکسترنال به ویژه برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمندی که از کمبود حافظه داخلی رنج می‌برند و همچنین فاقد پورت USB برای اتصال هستند، بسیار مفید و کاربردی است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...