رفتن به مطلب

کوچک‌ترین خودکار چاپگر سه‌بعدی


Imaaan

ارسال های توصیه شده

کوچک‌ترین خودکار چاپگر سه‌بعدی جهان در دو رنگ عرضه شد.

 

آفتاب: خودکار چاپگر سه‌بعدی LIX نه تنها به کاربر امکان طراحی‌کردن بدون استفاده از کاغذ را می‌دهد، بلکه درست مانند یک خودکار نوشتاری استاندارد سبک و باریک بوده و شیوه‌ای برای چاپ سه‌بعدی با جزئیات بیشتر از همیشه را در اختیار می‌گذارد.

 

خودکار جدید مانند یک چاپگر سه‌بعدی استاندارد عمل می‌کند و کاربر می‌تواند رشته‌های پلاستیکی را در درون آن قرار دهد؛ در اینجا رشته‌ها ذوب شده و "جوهر" تولید می‌کنند. زمانی که فردی طراحی می‌کند، این جوهر سرد و سفت می‌شود.

 

سامانه ابداعی قابل‌حمل بوده و از یک پورت یواس‌بی 3.0 بجای پریز دیواری برای دریافت برق استفاده می‌کند. همچنین به دلیل اندازه و وزن سبکش (40 گرم)، این خودکار می‌تواند هر شکلی را که کاربر تصور می‌کند، بکشد.

 

طراحی خودکار جدید گوی سبقت را از همتایان رقیبش ربوده زیرا این سیستم پیشرفته و دارای ظاهری حرفه‌ای است که از آلومینیوم ساخته شده و در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه شده است.

 

خالقان فناوری ابداعی را بر اساس یک خودکار فنی استاندارد ساخته‌اند که بسیاری از هنرمندان و طراحان از پیش با آن آشنا هستند. می‌توان از این سامانه برای بسیاری از پروژه‌ها از جمله خلق طرح‌های منحصر‌بفرد روی پارچه با جایگزین‌کردن گل‌دوزی و ساخت قطعات جواهر استفاده کرد.

 

خودکار LIX، چاپ سه‌بعدی را بدون هیچ گونه دانشی از نرم‌افزار طراحی که اغلب هزینه‌بر و یادگیری آن دشوار است، در اختیار می‌گذارد.

 

به گزارش ایسنا، شرکت LixPen بهای خودکار جدید به همراه 15 بسته رشته رنگی را 135 دلار اعلام کرد.

 

منبع: آفتاب

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...