رفتن به مطلب

پایان نامه تاسیسات فرودگاه


ارسال های توصیه شده

گسترش شهر نشینی و ایجاد روز افزون مجتمعهاي مسکونی و ساختمانهاي مرتفع از یک سو و مسئله تامین اقتصادي هواي مطبوع و مناسب با توجه به نیاز ساکنین و اقتصادي نوع ساختمان از سوي دیگر موجب پیشرفت سریع تکنیکهاي سرمایش و گرمایش در نیم قرن اخیر گردیده است.

به طوري که دانش حرارت مرکزي و تهویه مطبوع خود به چندین شاخه تخصصی تقسیم می شود که احاطه و اشراف کامل بر تمامی جزئیات سیستم هاي متعارف در سطح جهان شاید پس از سالها مطالعه و تجربه عملی نیز حاصل نشود ولی طرح کلییه سیستمهاي حرارت مرکزي و تهویه مطبوع قطع نظر از نوع ان ها بر پایه اصول مشترکی صورت می گیرد که شناخت ورعایت این اصول در دستیابی به یک سیستم سرمایش وگرمایش مطلوب نقشی تعیین کننده خواهد داشت.

پایان نامه حاضر که حاصل مطالعه ومقابله چند کتاب معتبر تاسیساتی امریکاست اصول طراحی و محاسبه تاسیسات مکانیکی ترمینال 2 شامل حرارت مرکزي و تهویه مطبوع با ذکر تشریح می باشد.

این پایان نامه در رابطه با محاسبات سرمایش و گرمایش ساختمان ترمینال 2 فرودگاه بین المللی مهر اباد که بزرگترین ترمینال این فرودگاه میباشد .

این پایان نامه در ابتدا به تشریح تاریخچه فرودگاه مهر اباد و کاربري فضاها وتعداد افرادي که در ترمینال ها حضور دارند ومساحت ترمینال ها وطرح توسعه ترمینال ها و فضاهایی که خود باعث می شوند سیستم تهویه مطبوع را طوري طراحی کردیم که این سیستم تا چندین سال متوالی پاسخگوي نیاز سرمایش و گرمایش مطلوب باشد می پردازد.

در مرحله بعد ما با توجه به وضعیت کنونی فضاها و سازه هاي مورد استفاده در ساختمان ترمینال 2 به محاسبه

بارهاي گرمایش پرداختیم . سپس با توجه به ارزش بالاي سوخت در کشور ایران و جلوگیري از الودگی بیشتر هوا و در نتیجه کوچک شدن سیستم گرمایشی فضاي مورد نظر و صرف هزینه کمتر براي ان با توجه به مبحث 19 ساختمانها مصرف انرژي رادر ترمینال 2 بهینه سازي کردیم. و با توجه به ارقام به دست امده در دو روش محاسباتی به شکل قابل ملاحظه اي احساس شد.

در گام بعدي محاسبات بارهاي سرمایشی ترمینال 2 به هر دو روش به دست اورده ایم و باز هم تغییرات قابل ملاحظه اي را شاهد می باشیم.

بی تردید یکی از کارامد ترین نرمافزارها در زمینه حرارت مرکزي و تهویه مطبوع نرم افزار کریر است فراوانی کاربرد ویرایش هاي مختلف ان طی سالیان طولانی نزد مجامع مهندسی تهویه مطبوع ایران خود گواه صادقی براین مدعاست .

شما میتوانید متن کامل این پایان نامه را از لینک زیر دانلود کنید

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

پسورد :www.noandishaan.com

لینک به دیدگاه
  • 5 ماه بعد...
  • 5 سال بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...