رفتن به مطلب

مثل همه بخرم، یا مثل خودم رنگی باشم؟


a_gadget

ارسال های توصیه شده

مثل همه بخرم، یا مثل خودم رنگی باشم؟

۰۹ فروردین ۱۳۹۳ | تیپ رنگی | دختر رنگی

do-it-yourself.jpg

رنگی رنگی واسه خودش یه مانیفست بلند بالا داره. دونه دونه تعریفایی که از یه آدم رنگی داره تعریفای هیجان‌انگیزیه که هر آدم غیر رنگی رو هم وسوسه می‌کنه که به جمعیت رنگی‌ها بپیونده. بین همه مشخصه‌های یه آدم رنگی یه تعریف از همه جوندارتره. اینکه: آدم رنگی بین خریدن و ساختن، گزینه دوم رو انتخاب می‌کنه. هر چیزی که خودمون با دست خودمون و به سلیقه خودمون می‌سازیم صد برابر چیزی می‌ارزه که دیگری ساخته و فروخته می‌شه(حتی اگه کیفیت اون محصول کارخونه‌ای که هزارتا ازش هست، بالاتر باشه).

تو سایت یه عالمه دستور ساخت جینگیلی مستون یا وسایل کاربردی خونه گذاشتیم که بخش عمده اونا رو می‌شه تو خونه و با حداقل امکانات درست کرد. بعد از این‌همه مطلب حالا وقتشه ابزار “سازنده بودن” رو به عنوان عیدی رونمایی کنیم.

یه جعبه تهیه کردیم با یه بروشور که شما رو یه شبه تبدیل به خفن‌ترین تولیدکننده دستبندای رنگی می‌کنه. این کیت رو بخرید و باهاش ۱۱ مدل دستبند مختلف با رنگایی که به سلیقه خودتون انتخاب کردید، ببافید. چه هدیه ای بهتری از این برای دوست‌تاتون سراغ دارید؟ تازه قیمت کیت ساخت دستبند خیلی مناسبه و می‌تونید به جای یه ماهی، یه قلاب ماهیگیری هدیه بدید. یعنی چند تا این کیت‌ها بخرید و به چند نفر از دوست‌تاتون کادو بدید و به این ترتیب دوستاتون رو تو جهان رنگی کنار خودتون داشته باشید.

اینجا همه اطلاعاتی که درباره این کیت لازم دارید، نوشته شده.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

رونمایی از یه دنیا خلاقیت

۱۶ فروردین ۱۳۹۳ | تیپ رنگی | دختر رنگی

dit-kit-rangi2.jpg

واسه رنگی شدن یه راه میان‌بُر داریم که اینجا میخواهیم معرفیش کنیم. این اولین محصول رنگی ماست، برای انگیزه دادن به کسایی که می‌خوان رنگی باشن و پرچم “من نمی‌خرم، من می‌سازم” رو بالا ببرن.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

به قیافه این کیت رنگی نگاه نکنید. ظاهرش یه انبر و چندتا نخ و بنده ولی از باطنش کی خبر داره؟ کی باور می‌کنه با خرید این بسته ۲۰ هزارتومنی می‌شه ۱۱ تا دستبند رنگی ساخت که قیمت هر کدومشون تو بازار دور و بر ۷ هزار تومنه؟ این بسته به غیر از لوازم کار، دستور تولید رو به ساده‌ترین شکل بهتون داده. با خرید این بسته می‌تونید به ۱۱ نفر از دوستاتون یه هدیه رنگی، ساخته دست خودتون بدید و یا به هر دوست یه کیت رنگی تولید دستنبد کادو بدید، تا اونا هم ساختن رو تجربه کنن. اینجوری یه زنجیره بلند بالا از آدمای رنگی ساخته می‌شه. آدمایی که می‌خوان رنگی باشن، سازنده باشن و چیزی رو بپوشن که خاص خودشونه و لنگه‌اش تو دنیا پیدا نمی‌شه.

kit21.jpg

kit1.jpg

kit11.jpg

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...