رفتن به مطلب

ازدواج همجنسگرایان در انگلیس قانونی شد


Gandom.E

ارسال های توصیه شده

53306-index.jpeg

قانونی شدن ازدواج افراد هم‌جنس از معدود مواردی است که بیشتر احزاب اصلی بریتانیا از آن استقبال کرده اند. با وجود این، برخی گروه‌های مذهبی همچنان مخالف چنین قانونی هستند. بی بی سی نوشت،دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا، روز پنجشنبه، ۲۸ مارس (هشتم فروردین)، ساعاتی پیش از اجرایی شدن این قانون در سخنانی از آن قاطعانه حمایت کرد و گفت که قانونی شدن ازدواج افراد همجنس این پیام را به جامعه می دهد که "اکنون همه ما برابریم." اسکاتلند ماه گذشته قانونی مشابه به تصویب رساند و قرار است نخستین ازدواج دو فرد همجنس در ماه اکتبر آینده در اسکاتلند ثبت شود. ایرلند شمالی هم اعلام کرده که فعلا قصد پیروی از این اصلاحات قانونی را ندارد.

 

در انگلستان نخستین ازدواج دو فرد همجنس در دقایق آغازین روز شنبه و همزمان با لازم الاجرا شدن این قانون جدید صورت گرفت. همجنس‌گرایی در سالهای نه چندان دور در بریتانیا غیرقانونی بود و از آن علاوه بر یک رفتار متضاد با باورهای مذهبی، به عنوان یک ناهنجاری روانی و بزهکاری یاد می‌شد. رفتار همجنس‌گرایانه از سال ۱۹۶۷ به بعد در انگلستان و ولز و از سال ۱۹۸۱ در اسکاتلند قانونی شناخته شد و ایرلند شمالی هم در سال ۱۹۸۲ به این قانون رسمیت بخشید. پیش از تصویب این قوانین و حذف همجنس‌خواهی از فهرست "بیماری‌های روانی" دولت افراد همجنسگرا را بازداشت و محاکمه و به اجبار به "مراکز روانی و درمانی" اعزام می کرد.

 

بهارنیوز

 

پ.ن

:banel_smiley_4:

لینک به دیدگاه

همجنس گرایی یه نابهنجاری جنسیه که باید درمان بشه . به قول استادمون این قانونی کردن ازدواج همجنسگرایان و ... تحت فشار لابی های قدرت و ثروته .

لینک به دیدگاه
همجنس گرایی یه نابهنجاری جنسیه که باید درمان بشه . به قول استادمون این قانونی کردن ازدواج همجنسگرایان و ... تحت فشار لابی های قدرت و ثروته .

 

 

مریم عزیز، سال هاست که به این افراد به چشم بیمار نگاه نمی شه در جهان، پذیرفته شده است کاملا این قضیه.

حالا اینکه ما به دلایل اعتقادی و فرهنگی این رو نمی پذیریم دید خوبی به این افراد نداریم بحثش جداست، ولی این افراد بیمار نیستند

لینک به دیدگاه

خیلی از رفتار ها به مرور زمان در جامعه پذیرفته شده ولی این پذیرفته شدن به معنای درست بودن نیست.

 

عوامل روانی ، نوع تربیت , حتی ژنتیک با همجنسگرایی رابطه دارن . به نظر من طبیعت همه جانداران ارتباط مذکر و مونثه و انحراف از اون ی نابهنجاری .

لینک به دیدگاه

درسته، ولی نمیشه چشممون رو به روی حقایق ببندیم، این گروه از افراد تعدادشون خیلی کمه، ولی بهر حال وجود دارن. و مطمئنا حق حیات هم دارن.

معمولا دلایل ژنتیکی داره، که اون هم دست خود فرد نیست. نمیشه گفت اینا بیمارن باید درمان شن!

متاسفانه همه به غلط فکر می کنن که این افراد بیمارن باید تحت درمان قرار بگیرن.

فقط می خوام بگم این تفکر غلطیه

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...