رفتن به مطلب

مسابقه برنامه نویسی اوبونتو


ارسال های توصیه شده

اگر برنامه نویس هستید یا اینکه دوست داشتید برنامه نویس باشید یک فرصت خوب برای شما مهیا شده. کنونیکال سومین دوره مسابقه برنامه نویسی اوبونتو رو با محوریت اوبونتو موبایل اعلام کرده و شما کمتر از ۶ هفته وقت دارید که برنامه خودتون رو نوشته و براشون ارسال کنید.

 

این مسابقه در ۴ دسته زیر برگذار میشه:

 

 

  • Qml: برنامه های بومی اوبونتو لمسی (و در آینده نسخه Desktop) از Qml استفاده میکنن که زبان ساده و انعطاف پذیریه و از
    برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
    میتونید شروع کنید به یاد گرفتنش. اگر برنامه تون اونقدرام که به نظر میرسه ساده نیست میتونید از Cplusplus به عنوان کدهای پشتی استفاده کنید.
  • HTML5: که معرف حضورتون هست همون تکنولوژی که امروزه خیلی از سایت‌ها و برنامه‌های موبایل ازش استفاده میکنن. اگر HTML5 و CSS3 و تا حدی هم جاوا اسکریپت بلد هستید میتونید همین حالا آستین‌هاتون را بالا زده و شروع کنید به نوشتن برنامه‌تون. خوبی HTML5 اینه که برنامه‌ای که مینویسید روی تمام سکوهای اوبونتو، اندروید، iOS، ویندوزفون و سیستم عامل فایرفاکس قابل اجراست. برای راهنمایی بیشتر میتونید به
    برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
    سر بزنید.
  • Ported: اگر هم برنامه‌ای روی سکوی دیگه‌ای دارید یا اینکه برنامه‌ای (منبع باز) میشناسید که فکر میکنید به درد اوبونتو لمسی میخوره میتونید اون برنامه رو به سکوی اوبونتو منتقل کنید. (پیشنهاد من برنامه‌های Meego)
  • Chinese apps: دسته چهارم هم برنامه‌های چینی هستند که فکر نمیکنم ربطی به من و شما داشته باشه مگر اینکه شما یک چینی باشید که این پست را مطالعه میکنید. در این صورت باید بگم: 你好,你可以在這裡查看.

 

و اما جایزه برای برنامه‌های برگزیده ۳ دسته اول یه دستگاه Nexus 7 نسخه ۲۰۱۳ است.

لازم به ذکر که ویژگی‌ها، کیفیت، طراحی، اقبال عمومی و همگرایی(آرایش مناسب در تبلت و Desktop) از اولویت‌های داوران برای انتخاب برنامه برتر هستند. در نهایت امیدوارم شما یکی از اون برنده‌های خوشبخت این مسابقه باشید

 

 

منبع: آزادراه دات نت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...