رفتن به مطلب

امكانات جديد آفيس 2010 براي مرورگرها و گوشي‌هاي هوشمند


ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

آفيس 2010 كه اين هفته براي استفاده صاحبان مشاغل عرضه خواهد شد داراي امكانات تازه‌اي بوده كه با توجه به جديدترين تحولات فناوري به آن افزوده شده است. مايكروسافت در طراحي آفيس 2010 توجه جدي به وب و گوشي هاي هوشمند معطوف داشته و در مجموع تلاش كرده تا آفيس صرفاً محدود به رايانه هاي روميزي نماند و در فضاي آنلاين هم كاربرد داشته باشد. مايكروسافت نسخه هاي مبتني بر مرورگر نرم افزارهاي Word، Excel ، PowerPoint را طراحي كرده و به آفيس 2010 افزوده است. اين نرم افزارها داراي برچسب هايي هستند كه استفاده از آنها در محيط وبلاگ ها و وب سايت ها را ساده مي كند.

از سوي ديگر آفيس 2010 به ميزان قابل توجهي با گوشي هاي هوشمند هم سازگار شده و از جمله OneNote مجهز به قابليتي شده كه با استفاده از آن مي توان با گوشي موبايل عكاسي كرد و عكس مربوطه را در لابلاي يادداشت گنجاند.

اينها تنها نمونه هايي از قابليت هاي جديد مجموعه آفيس است كه قرار است ظرف چند هفته آينده به طور عمومي عرضه شود. نرم افزار آفيس بيش از 15 سال است كه براي انجام امور اداري به طور گسترده مورد استفاده قرار مي گيرد، ‌اما با گسترش استفاده ازخدمات تحت وب قدرت آن به چالش كشيده شده است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...