رفتن به مطلب

بهای یک کودک


ارسال های توصیه شده

این تاپیک رو هدیه میدم به دوست عزیزم IEMAN. که میدونم خیلی ما بچه ها رو دوست داره:hapydancsmil::ws3: (یه مدتیه هم بیرنگه):hanghead:

 

اخیراً هزینه های بزرگ كردن یك كودك از لحظه تولد تا سن 18 سالگی محاسبه شد ، كه مبلغ 160140 دلار برای یك خانواده با درآمد متوسط می باشد ، این مبلغ كه شهریه كالج را هم در بر نمی گیرد بسیار تكان دهنده است .

اما اگر آن را به قسمت های كوچك تقسیم نماییم ، خیلی هم تكان دهنده نیست! حدود 8896 دلار در سال ، تقریبا 741 دلار در ماه ، نزدیك به 171 دلار در هفته ، 24 دلار در روز و یعنی تنها در حدود یك دلار در ساعت ، اگر هنوز هم فكر می كنید كه بهترین نصیحت مالی این است كه در صورت تمایل به ثروتمند شدن بچه دار نشوید ، باید بگویم دقیقاً برعكس ، آیا راهی را برای قیمت گذاری تجربیاتی كه در ادامه خواهد آمد ، پیدا می كنید؟

ـ احساس حركت یك زندگی جدید برای اولین بار و دیدن ضربه یك زانو روی پوستتان

ـ شنیدن آنكه یك نفر فریاد می زند كه : «او یك پسر است» و یا جیغ كشان می گوید كه «یك دختر است» و سپس شنیدن ناله یك كودك و رفع هر گونه نگرانی ، زیرا كه او سالم است .

ـ شمردن انگشتان و پنجه هایش برای اولین بار

ـ احساس گرمای یك صورت چاق روی سینه

ـ در دست گرفتن یك سر بی عیب در كف دست

ـ شنیدن اولین بابا و مامان

ببینید با روزی 24 دلار چه به دست آورده اید،

ـ تلفظ صحیح ابتدا ، وسط و انتهای كلمات

ـ خداوند را هر روز در یك نظر دیدن

ـ هر شب با خنده زیر پتو صحبت كردن

ـ عشقی بیشتر از آنكه قلب شما گنجایش آن را داشته باشد

ـ كنجكاوی بی اتنها درباره سنگها ، مورچه ها و ابرها

ـ دستی برای گرفتن كه معمولاً پوشیده از مرباست.

ـ شریكی برای باد كردن حبابها ، پرواز بادبادكها ، ساختن قلعه های شنی و پایین پریدن از پیاده رو در بارانی كه می بارد.

ـ كسی هست كه با او بخندید.

با 160140 دلار شما هیچگاه پیر نمی شوید ، می توانید بر روی شیشه اثر انگشت گذاشته ، به كنده كاری كدو تنبل بپردازید و یا رعد و برق را گرفته و هرگز از اعتقاد به بابانوئل دلسرد نشوید ، شما برای ادامه دادن به ماجرا های بچه خوك دلیلی دارید و دلیلی برای تماشا كردن كارتونهای روز شنبه ، تماشای فیلم های دیسنی و درخواست آرزو از ستارگان.

شما اثر دست در گل رسی را برای روز مادر و كارتهایی با حروف وارونه را برای روز پدر بدست خواهید آورد.

با 160140 دلار شما هیچ پشتیبانی به این بزرگی نخواهید یافت ، شما می توانید یك قهرمان باشید تنها برای اینكه یك بشقاب پرنده را از روی سقف گاراژ یافته و پایین آورده اید ، برای جدا كردن چرخهای كمكی از دوچرخه ، پر كردن استخر ، پوشاندن سطح خارجی وسایل با یك لایه از آدامس و مربیگری تیم فوتبالی كه هرگز نمی برد ولی به طور مرتب به بستنی دعوت می شود.

شما یك صندلی در ردیف جلوی تاریخ ، به عنوان شاهد ، به دست می آورید ، اولین كلمه ، اولین قرار ملاقات،... ابدیت در دستان شما خواهد بود و شاخه ی جدیدی به شجره نامه شما افزوده خواهد شد و اگر خوش شانس باشید لیست طویلی از اسامی در اعلامیه فوتتان ، كه نوه های شما هستند.

شما چیزهایی از روانشناسی ، پرستاری ، اجرای عدالت و برخورد با متخلف ، ارتباطات و امور جنسی یاد می گیرید كه در هیچ دانشكده ای تدریس نمی شود ، از نظر فرزندانتان شما هم تراز با خداوندید ، شما قدرت تصحیح اشتباهات ، چشم زهر گرفتن از هیولایی در زیر تخت ، التیام بخشیدن به قلبی شكسته و عشق ورزیدن بدون حد و مرز را دارید.

و آنها نیز یك روز مانند شما عشق می ورزند ، بدون آنكه هزینه های آن را محاسبه نمایند.

لینک به دیدگاه

ما عاشق نی نیا هستیممممممممممم :gnugghender:

واقعا یه کودک برای پدر و مادرش ارزشمندترین موجود دنیاس.

پیش یکی از دوستام که باردار بود بودیم که برای اولین بار نی نیش لگد زد گریش گرفته بود انقد خوشحال بود فقط نیم ساعت داشت باهاش حرف میزد بعد زنگ زد به همسریش گوشیو گذاشته بود رو دلش اونم با نی نیشون حرف بزنه :w821:

لینک به دیدگاه
ما عاشق نی نیا هستیممممممممممم :gnugghender:

واقعا یه کودک برای پدر و مادرش ارزشمندترین موجود دنیاس.

پیش یکی از دوستام که باردار بود بودیم که برای اولین بار نی نیش لگد زد گریش گرفته بود انقد خوشحال بود فقط نیم ساعت داشت باهاش حرف میزد بعد زنگ زد به همسریش گوشیو گذاشته بود رو دلش اونم با نی نیشون حرف بزنه :w821:

خب تو غصه چیو میخوری این وسط؟:ws3:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...