رفتن به مطلب

معرفـی برتـرین لـپ تـاپ ها برای خانـم ها


ارسال های توصیه شده

[h=2]معرفـی برتـرین لـپ تـاپ ها برای خانـم ها[/h]

 

Click here to view the original image of 693x466px.

pic.jpg

گاهی انتخاب لپ تاپ مناسب سخت می شود، البته به ویژه زمانی که یک خانم باشید، خانم ها مایلند که لپ تاپشان متفاوت باشد یعنی علاوه بر کارایی عالی، زیبا و سبک و خاص باشد، البته قیمت را هم نباید فراموش کنید. گرچه هر لپ تاپی برای خانم ها و آقایان قایل استفاده است ولی لپ تاپ های مخصوص خانمها بسیار مد شده، چه دختران دانش آموزی که میخواهند اولین لپتاپ خود را بخرند، یا دختران شاغلی که هرگز مد را ترک نمیکنند و یا مادرانی که می خواهند با آن کار کنند می توانند لپ تاپی مناسب خود بیابند، خلاصه برای هر نوع سلیقه ای میتوانید لپ تاپی شیک و به روز بخرید.

 

اگر در فروشگاههای مختلف دقت کنید می بینید که برای خانمها رنگهایی مانند صورتی، سبز، آبی و بسیاری از رنگهای دیگر وجود دارد، بنابراین هر خانمی میتواند رنگ و مدل مورد علاقه خود را بخرد. در اینجا ما 10 مدل از لپ تاپهای برتر برای خانمها را از رتبه 10 تا 1 به شما خانم هایی که در گروه حضور دارید معرفی میکنیم تا نگاه دقیقتری به آنها داشته باشید.

10. HP Garden Dreams Pavilion DV5-2129WM

 

laptop-10.jpg

طراحی فوق العاده با تن آبرنگی این لپتاپ را بسیار زیبا و خاص کرده است که برای بانوان، به خصوص خانمهایی که به رنگ های شاد علاقمندند طراحی شده است. طراحی زیبا از گلهای آن باعث میشود بهار را روی میز کار خود احساس کنید.

separator22.gif

9. Dell Studio 15

laptop-09.jpg

این مدل فوق العاده را امتحان کنید. با انتخاب گسترده ای از رنگها و طرحها، خانمها را وادار میکند که یکی از بهترین هایش را که با شخصیتشان متناسب است انتخاب کنند و از زیبایی آن الهام بگیرند.

separator22.gif

8. MSI Wind U123

laptop-08.jpg

این مدل طرحهای جذابی از لپتاپ، در انواع رنگها را برای خانمها دارد. این مدل ترکیبی از سبک و ویژگیهاییست که قابل توجه هر خانمی میباشد و در سفرهای طولانی مدت نیز برای خانمها مناسب میباشد.

separator22.gif

7. Sony VAIO VPCEA33FX/P

laptop-07.jpg

این مدل از لپتاپ برای دخترانی مناسب است که میخواهند یک عملکرد عالی همراه با سرگرمی های چندرسانه ای داشته باشند. این مدل خاص دارای صفحه پهن 14 اینچی میباشد. هنگام خرید لپتاپ سونی وایو، شما میتوانید در میان تنوع چشمگیری از گزینه ها یکی را انتخاب کنید و مطمئن باشید با توجه به نیازها و اولویتهایتان یکی از کاملترین ها را انتخاب می کنید.

separator22.gif

6. ASUS U33JC - A1 Bamboo

laptop-06.jpg

اگر شما می خواهید کاملا منحصر به فرد باشید، اصالت و بی نظیر بودن خود را حفظ کنید، یا نمیخواهید مثل بقیه باشید و یا دنبال چیز کاملا جدیدی هستید این مدل را انتخاب کنید زیرا این چیزیست که شما به آن احتیاج دارید. این لپتاپ منحصر به فرد واقعا جذاب است زیرا قسمت بیرونی آن طرح بامبو است. این فقط یک لپتاپ شیک نیست بلکه مشخصات فنی زیادی دارد. این نوت بوک یک انتخاب ایده آل برای خانمهای حرفه ای علاقمند به مد است.

separator22.gif

5. Disney Netpal BY ASUS

laptop-05.jpg

Disney و ASUS اعلام کردند که یک نوت بوک شیک برای بچه ها دارند. در واقع استفاده از ویندوز XP به این دلیل است که پردازنده اینتل اتم آن با سرعت کم خود بتواند واسط کاربری اختصاصی دیزنی (که سیستم عامل را پوشش می دهد) را اجرا کند. این لپ تاپ دارای سیستم نظارت بر کارکرد کودکان توسط والدین، تم های سرگرم کننده برای کودکان و اتصال Wifi نیز می باشد و از همه مهمتر قیمت باور نکردنی آن است که بهترین انتخاب برای خانمهای جوان میباشد.

separator22.gif

4. (ASUS Eee PC 1008P (Hot Pink

laptop-04.jpg

این مدل دارای درب چرمی شگفت انگیزیست که باعث میشود رویای آن را در سر بپرورانید. این نوت بوک جزء ارزانترین ها نمیباشد اما طراحی زرق و برق دار و عملکرد فوق العاده آن ارزش پرداخت قیمت بالای آن را دارد. این لپتاپ قطعا یک لپتاپ منحصر به فرد برای یک خانم منحصر به فرد است.

separator22.gif

3. HP mini 210-1099 SE Vivienne Tam Edition

laptop-03.jpg

نسخه ویژه ای از لپتاپ که دختران قدردان آن خواهند بود نه به خاطر طرح پرزرق و برق و یا پروانه های روی درب آن، بلکه به خاطر قابلیت های بالای آن.

separator22.gif

2. Sony VAIO VP CP 113 KX/P

laptop-02.jpg

برخی از ویژگی های این لپتاپ عبارتند از : 2 GB حافظه، LCD 8"، HARD 128 GB، وب کم، بلوتوث و از بین برنده نویز هدفون. در رنگهای صورتی گرم و سیاه کلاسیک.

separator22.gif

1. (Mac Book Air 11" ( MC 506

laptop-01.jpg

اگر شما دنبال مدلی هستید که به راحتی بتوانید همه جا حمل کنید این لپتاپ گزینه مناسبیست. ضخامت این لپتاپ تنها 4.86 میلی متر و وزن آن 0.76 پوند میباشد. علاوه بر این شما میتوانید از این لپتاپ به عنوان یک نوت بوک واقعی با قطر و ابعاد بسیار کم استفاده کنید.
لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...