رفتن به مطلب

قطع وی چت از سوی وزارت ict نبود


ارسال های توصیه شده

[h=3]مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت به ذکر توضیحاتی درباره قطع وی‌چت، پرداخت و گفت قطع وی‌چت از طرف ما نبوده است.[/h][h=3]ما هم با ***** شدن وی‌چت مخالفیم[/h]خسروی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دستور کمیته تعیین مصادیق مجرمانه رایانه‌ای اشاره کرد و گفت:‌ از روز پنجشنبه از سوی این کمیته دستوری ابلاغ شده تا درباره وی‌چت *****ینگ اعمال شود. البته باید توجه داشت که ما یک سایت را ***** نمی کنیم بلکه با توجه به آن که فضای فنی این کار دراختیار ما قرار دارد، براساس دستوراتی که در این زمینه صادر می‌شود این کار را انجام می دهیم.

 

وی با بیان این‌که در مجموع در زمینه *****ینگ سایت‌ها کمیته تعیین مصادیق است که تصمیم می گیرد اظهار کرد: وزارت ارتباطات هم در این کمیته یک عضو دارد که عضو وزارتخانه ما با این عمل مخالف بود اما بنا به اظهار وی سایر اعضای این کمیته موافق با این تصمیم بوده‌اند و مبنای این عمل هم برخی تحلیل‌های فرهنگی واجتماعی بوده است. به هر صورت نظر شخصی من این است که این شبکه‌ها و امکانات می‌توانند یک فرصت هم باشند و در آن‌ها برای بیان مسائل فرهنگی عمل شود به همین دلیل شاید اگر در داخل کشور محتوای مناسبی تولید شود حتی می توان ازاین شبکه‌ها در جهت توسعه فرهنگی بهره گرفت.

 

باتشکر از سایت وکالت آنلاین

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...