رفتن به مطلب

افزایش 31 درصدی ازدواج موقت کشور


ارسال های توصیه شده

[h=3]رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از ابتدای امسال تا آخر مهرماه 192 مورد ازدواج موقت در کشور به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 درصد افزایش داشته است.[/h] احمد تویسرکانی درباره آمار ازدواج و طلاق در کشور گفت: در 7 ماهه نخست سال جاری 467 هزار و 242 واقعه ازدواج به ثبت رسیده که در مقایسه با 7 ماهه 91 حدود 5 درصد کاهش داشته است. وی افزود: همچنین در 7 ماهه نخست امسال 90 هزار و 653 واقعه طلاق به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

 

معاون رییس قوه قضاییه با اشاره به علل طلاق در کشور گفت: دخالت خانواده ها با 5/15 درصد علت اصلی طلاق ها در کشور بوده و پس از آن به ترتیب تامین نشدن شروط ضمن عقد با 3/15 درصد، ترک زندگی از سوی یکی از زوجین، استنکاف از دادن نفقه، اعتیاد، محکومیت به حبس، ابتلابه بیماری های صعب العلاج، اختلالات بالینی و افسردگی، ارتباطات نامشروع، ازدواج مجدد و فقر مالی از دیگر دلایل طلاق در کشور بوده است.

 

روزنامه اعتماد، شماره 2845 به تاریخ 17/9/92، صفحه 13 (جامعه)

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...