رفتن به مطلب

تولید اولین نوشابه آنتی باکتریال بر پایه گیاهی در ایران


ارسال های توصیه شده

به گفته آقای مهندس "مودی" مسول پخش شرکت"نارون شیراز" در این نوشابه از عصاره گیاهان به طور خالص استفاده شده و هیچگونه اسانس یا مواد نگهدارنده ای در تولید آن بکار نرفته است، همچنین میزان قند این نوشیدنی 30 درصد کمتر از نوشابه های دیگر بوده و نوشابه ای فاقد گاز است.

 

مسول پخش شرکت "نارون شیراز" در ادامه افزود: نوشابه "پرزیش" هم اکنون در چهار طعم نوشابه نعنایی، بیدمشک، گلاب، و بهار نارنج تولید می شود و مجوز لازم برای تولید این نوشابه در 20 نوع طعم مختلف توسط شرکت "نارون شیراز" گرفته شده و هم اکنون در قسمت R&D بر روی آن کار می شود.

 

"مودی"در ادامه بیان کرد:این محصول هم اکنون در حجم270 سی سی با نوع بسته بندی قوطی و در حجم 230 سی سی با بسته بندی شیشه ای وارد بازار می شود و درآینده قصد بر این است نوشابه "پرزیش" با بسته بندیهای جدید "دوی پک" و "تترا پک" وارد بازار شود.

 

وی اعلام نمود:شرکت "نارون شیراز" در اواخر سال گذشته موفق به اخذ استانداردهای ایزو 2000 ایزو 9001 و Haccp شده و گواهینامه معتبر آنتی باکتریال را از پژوهشکده علوم گیاهی مازندران دریافت نموده است، همچنین این شرکت در انتظار دریافت مهر استاندارد تشویق با نام شرکت "نارون شیراز" می باشد.

 

از مهمترین مزایای نوشابه "پرزیش" آنتی باکتریال بودن آن است و این بدان معنی است که مصرف این نوشابه کاملا گیاهی، از رشد و نمو باکتری (Ecoli) و بعضی از عوامل بیماریزا در معده و روده انسان جلوگیری می کند "Ecoli" شایع ترین باکتری موجود در آبهای ایران است و در واقع مصرف این نوشابه اثر درمانی هم دارد.

 

"مودی"ماندگاری نوشابه"پرزیش"را تا دو سال اعلام نمود، وی در ادامه به دیگر مزیت این نوشابه اشاره کرده و گفت:"نوشابه پرزیش" را می توانید در تابستان به صورت خنک و در زمستان مانند چای گرم نموده و میل نمائید.

 

در پایان وی بیان داشت: شرکت "نارون شیراز" به زودی محصولات خود را به کشورهای ناحیه خلیج فارس و کشورهای اروپایی صادر خواهد نمود و تولید نوشابه برای شرکت "نارون شیراز" یک هدف ملی است و همه تلاشمان این است تا به عنوان یک شرکت تولیدی ایرانی محصولی سالم و باکیفیت به دست مردم عزیزمان بدهیم.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...