رفتن به مطلب

پایان نامه مطالعه انواع خطاهاي بوجود آمده در ترانسفورماتورهاي فوق توزيع و روشهاي پيشگيري


ارسال های توصیه شده

عنوان پروژه : علل سوختن ترانسفورماتورهاي 66 كيلوولت شبكه برق استان فارس

 

گزارش حاضر، گزارش نهايي پروژه "بررسي علل سوختن ترانسفورماتورهاي 66 كيلوولت برق فارس" مي‎باشد كه در آن به بررسي علل اصلي ايجاد خطا در ترانسفورماتور و منشاء ظهور آنها و روشهاي پيشگيري پرداخته مي‏شود.

در روال انجام پروژه مدل‎سازيهاي مربوط به حالت دائمي و گذراي ترانسفورماتور و ساير اجزاي پست شامل CT، PT، برقگير، كليد و سيستم زمين مورد بررسي دقيق قرار گرفته و بهترين مدلها ارائه شده است. در ادامه بر روي دو پست نمونه تل‎بيضاء و نورآباد شبيه‎سازي حالت گذرا انجام شده و با تغيير مقاومت زمين و مقدار انرژي صاعقه مربوط به آنها بر روي ترانسفورماتورهاي مذكور مورد بررسي قرار گرفته و نتايج آن در گزارش "شبيه‎سازي و بررسي اجزاي اصلي پست" ارائه گرديده است.

در گزارش حاضر دلايل اصلي ايجاد خطا كه منشاء آنها داخلي يا خارجي مي‎تواند باشد بررسي شده است. از طرف ديگر با توجه به اطلاعات مربوط به خطاهاي ترانسفورماتورهاي KV66، دلايل اصلي ايجاد خطاها استخراج و روشهاي پيشگيرانه توضيح داده شده است (در فصل ششم گزارش حاضر) كه از اين ميان مي‎توان به روشهاي پيشگيرانه اصلي مونيتورينگ هيدروژن و آشكارسازي تخليه جزئي اشاره نمود.

تعداد صفحات : 268 صفحه

حجم فايل : 412 كيلوبايت

نوع فايل : MS Word

:download2:

لینک به دیدگاه
  • 11 ماه بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...