رفتن به مطلب

بدن مردان به چه چیزی نیازمند است؟


ارسال های توصیه شده

سلامت قلب :

در سال2004 C.V.D,( cardiovascular disease) علت مرگ 410/365 مردها بوده است .

اما ورزش و رژیم غذایی مناسب میتواند از بیماریهای قلبی جلوگیری کند.ترکیبی از رژیم غذایی سالم و ورزش ، مکمل های گوناگون ، سلامت قلب را تامین می کنند .

حمله قلبی مانند یک گروه موسیقی است و به تنهایی عمل نمی کند

ویتامین E:

دکتر ویز ویتامین Eرا برای سلامت قلب توصیه کرده است .

این ویتامین با جلوگیری از ایجاد لخته و همچنین تخریب چربی خوب جلوگیری می کند.هشت فرم از این ویتامین وجود دارد که بهترین آنها نوع مخلوط طبیعی است .

برای انتخاب نوع بهتر آن از پزشک خود سوال کنید به خصوص اگر ازداروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید

 

COQ10کوآنزیم:

حمله قلبی وقتی اتفاق می افتد که میزان COQ10،ویتامین Bو منیزیم پایین باشند ،

COQ10 یک شبه ویتامین است که در همه قسمت های بدن وجود دارند. COQ10 از قلب محافظت می کند .

بعد از 6 سال مطالعه در دانشگاه تگزاس فهمیده اند که بیماران احتقان قلبی که به همراه داروهای روتین COQ10 نیزدریافت کردند بعد از 3 سال 75 % شانس زنده ماندن بیشتری داشته اند، نسبت به کسانی که فقط درمان دارویی استفاده کردند.

دریک مطالعه که بر روی 50 بیمار انسداد عروق قلبی که مصرف استاتین(دارویی که سبب کاهش ساخت کلسترول میگردد) را قطع کرده بودند و COQ10 شروع کرده بود فهمیدند که وقتی استاتین قطع می شود وCOQ10 استفاده میشود اثرات جانبی استاتین برطرف می گردد.در واقع کاهش COQ10در تشدید بیماری قلبی موثر است. با پزشک خود در مورد مصرف مکمل آن صحبت کنید

لینک به دیدگاه

Vitamin B:

دانشمندان انگلیسی نتیجه گرفتند که ویتامین B و اسید فولیک به اندازه کافی فوایدی دارد که برای سلامت قلب توصیه گردند.ویتامین Bبه کاهش سطح هموسیستین که یکی از عوامل موثر در بیماریهای قلبیست کمک می کند .تحقیقات نشان داده است که ویتامین B6 ممکن است از سفت شدن شریان جلوگیری کند و کمبود ویتامین B ممکن است حمله قلبی را افزایش دهد

 

منیزیم :

کاهش منیزیم با خطر دیابت و بیماریهای قلبی ارتباط دارد .

منیزیم ،سدیم ، پتاسیم ،کلسیم ،در میزان حالت ارتجاعی رگهای خونی تاثیر می گذارند ممکن است پرسیده شود چرا مکمل های منیزیم به کنترل انسداد عروق کرونر قلب کمک می کند ؟

محققان مطالعه کرده اند املاح، فشار خون را کاهش می دهد و همچنین چربیهای خون را متعادل می سازد .

داروهای گیاهی مفید :

 

دکتر ویس 3 ماده که هرکاری را برای قلب انجام می دهد را توصیه کرده است(سیر،زنجبیل،فیبر)

تاثیر فواید سیر در فشار خون و کلسترول است .زنجبیل ضد تورم است ،از لخته شدن خون جلوگیری میکند و فیبر نیز مهم است ،چرا که کاهش پروتیئنهای التهابی(CRP) که با حمله قلبی ارتباط دارد ،را سبب می شود.

لینک به دیدگاه

Prostate problems:

تقریبا نیمی از مردان بالای 50 سال دارای پروستات بزرگی هستند . البته غده پروستات خوش خیم است سرطان پروستات بیشتر بعد از سن65 سالگی است. پروستات بزرگ می تواند منجر به تکرر دفع ادرار و کاهش نیروی دفع ادرار شود.

آزمایشات نشان داده مردهایی که دانه نخل خرما مصرف کرده اند تجربه بهبود در پروستات را داشته اند .دانه نخل خرما برای محدود کردن مشکل موثر تر است .همچنین Pygeum از درخت افریقایی هم در بهبود علائم بزرگی پروستات موثر است.

اثرات ترکیبات گیاهی با استروژن،ایزوفلاون که در حبوباتی همچون ،سویا پیدا شده اند در کاهش بزرگی پروستات موثرند و از آنجایی که مردان هنگ کنگی بیشتر از مردان غربی مصرف می کنند میزان پروستات آنها نسبت به مردان غربی کمتر است.

 

موادی که خطر سرطان پروستات را کاهش می دهند شامل carotenoids ،که شامل lycopene, alpha carotene, beta carotene, , ، zeaxanthin , lutein carotenoid-rich carotenoid-rich foods مثل کدو تنبل اسفناج،هنوانه، و در نهایت مصرف رژیم غذایی پر از میوه های رنگارنگ و سبزیجات میزان ریسک سرطان پروستات را کاهش می دهد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...