رفتن به مطلب

محصول نانوکامپوزیتی، برنده جایزه اسکار خلاقیت


ارسال های توصیه شده

R&D 100 Award نام جایزه‌ای است که از آن به نام اسکار خلاقیت نام برده می‌شود. این جایزه امسال به محصول نانوکامپوزیتی داده شده است. این نانوکامپوزیت می‌تواند انقلابی در دقت و دوام دستگاه‌های صنعتی ایجاد کند.

 

tufftek-home-ad-2013.gif

سردبیر نشریه R&D Magazine اعلام کرد که TuffTek®به عنوان محصول برگزیده این نشریه در سال 2013 شناخته شده و جایزه R&D 100 Award را به خود اختصاص داده است. این جایزه به محصولی داده می‌شود که بالاترین نبوغ و خلاقیت، در تولید آن به کار گرفته شده باشد. برای سال 2013، TuffTek® از شرکت نانومش (NanoMech) این جایزه را دریافت کرده و به عنوان محصول مهم تجاری این سال شناخته شده است.

 

سال 2013، سالی بسیار خوب برای نانومش:

 

جیم فیلیپس از شرکت نانومش می‌گوید: سال 2013، سال بسیار خوبی برای این شرکت بوده است. نانومش تلاش‌های خود را تداوم داد تا موفق به دریافت جایزه اسکار خلاقیت شد (R&D 100 Award به عنوان جایزه اسکار صنایع محسوب می‌شود).

 

TuffTek® انقلابی را در ابزارهای صنعتی ایجاد کرد. این کار با افزایش مقاومت حرارتی ابزارها، بهبود مقاومت در برابر خستگی و افزایش دقت آنها انجام شد. TuffTek® یک نوع نانوکامپوزیت الهام گرفته شده از طبیعت است که موجب بهبود محصولات می‌شود. این ماده در حوزه‌های مختلف نظیر خودروسازی و هوافضا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

TuffTek® به شدت، دقت دستگاه‌ها را افزایش داده و همچنین طول عمر آنها را بهبود می‌دهد. با این کار هزینه تولید کاهش می‌یابد. این یک معامله برد-برد است که مشتریان، بازار و محیط‌زیست، همه از آن سود می‌برند.

 

درباره جایزه R&D 100 Awards

 

این جایزه به عنوان جایزه اسکار خلاقیت شناخته می‌شود که به محصولی اطلاق می‌شود که بهترین و هوشمندانه‌ترین نوآوری را به کار گرفته باشد. سال گذشته، این جایزه به یک دستگاه تست پزشکی داده شد.

 

درباره نشریه R&D Magazine

 

این نشریه از سال 1959 کار خود را آغاز کرده و در حوزه‌های مختلف علوم و فناوری فعالیت می‌کند. این نشریه اخبار متعددی از آزمایشگاه‌های مختلف دنیا منتشر می‌کند. این نشریه، رسانه کسب و کار بامزیت را منتشر می‌کند.

 

درباره NanoMech

 

این شرکت در سال 2002 تاسیس شد و تاکنون موفق به ثبت پتنت‌های مختلفی در حوزه فناوری‌نانو شده است. این شرکت موفق شده تا خلاقیت‌های متعددی را در زمینه‌های اولویت‌دار کشور آمریکا نظیر انرژی، نظامی، روان‌سازها و ماشین‌آلات به کار گیرد. این شرکت عضو پیشگامی ژنوم مواد آمریکا است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه کنید.

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...