رفتن به مطلب

ساخت جنگنده فضایی درخانه


ارسال های توصیه شده

سری فیلم های جنگ ستارگان یکی از مجموعه های پرطرفدار در دنیا است که در آن تعداد بیشماری وسایل فضایی و تخیلی دیده می شود. جنگنده های فضایی که شکل های عجیبی دارند از جمله مهمترین اجزای این فیلم ها هستند و افراد بسیاری هم به آن علاقمندند.

 

یک گروه از طرفداران جنگ ستارگان در آلمان چندی پیش در اقدامی جالب یکی از جنگنده های این فیلم را وارد دنیای واقعی کردند. این جنگنده که در فیلم چندین بار دیده می شود یکی از وسایلی است که چهره فضایی خاصی دارد.

 

1354277_611.jpg

 

این جنگنده با دقت بسیاری ساخته شده است و نزدیک به 20 نفر شبانه روز برای ساخت آن تلاش کرده اند. این وسیله دارای ابعادی به عرض 5.30 متر، طولی 4.80 متری و ارتفاعی به طول 4.30 متر است که تمام آن در یک پارکینگ 12 متری ساخته شده است.

 

این هواپیمای فضایی از جنس چوب، استیل و پلاستیک ساخته شده است و تمام وسایل آن روی هم وزنی نزدیک به 1.5 تن دارند. سازندگان این وسیله برای آنکه بتوانند بهترین جنگنده را داشته باشند نزدیک به 19 هزار دلار برای ساخت آن خرج کرده اند.

 

سرپرست این گروه عشق فیلم درباره انگیزه ساخت این وسیله گفته است که تنها علاقه زیاد به فیلم سینمایی باعث ساخت این وسیله شد. او در ادامه گفته است که این وسیله پس از تکمیل و نهایی شدن قرار است در یک موزه سینمایی مستقر شود.

 

1354278_807.jpg

 

1354279_567.jpg

 

1354280_493.jpg

 

1354281_436.jpg

لینک به دیدگاه
  • 8 ماه بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...