رفتن به مطلب

قبولی وانت تندر 90 در آزمون کیفی رنو


ارسال های توصیه شده

مراحل تولید انبوه خودروی وانت تندر در سالن های بدنه سازی و رنگ به اتمام رسیده و تاییدیه های کیفی آن از سوی شرکت رنو دریافت شده است. محمدرضا معتمد معاون تولید تندر ایران خودرو ضمن بیان این مطلب گفت: با همکاری تیم ایران خودرو و تیم فرانسوی رنو این مراحل برای سالن مونتاژ هم در هفته های آینده طی خواهد شد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
Dacia Logan Pickup -2008

 

معتمد افزود: پس از اخذ تاییدیه شرکت رنو برای سالن مونتاژ وانت، تولید انبوه این خودرو آغاز می شود. وی درخصوص ادامه همکاری با شرکت رنو اظهار داشت: در این خصوص مانع خاصی وجود نداشته و جلسات و مراودات مستمر ایران خودرو با شرکت رنوپارس ادامه دارد. شرکت رنو براساس سرمایه گذاری های کلانی که در ایران انجام داده، برنامه های راهبردی مشخصی برای همکاری های آتی با این شرکت دارد. از سوی دیگر ایران خودرو نیز برنامه های بلندمدتی را برای گسترش همکاری با این شرکت دارد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
Dacia Logan Pickup -2008

 

معاون تولید تندر ایران خودرو عنوان کرد: در توافقات صورت گرفته با شرکت رنو در تولید خودروی وانت تندر تامین بخشی از قطعات این خودرو به شرکت ساپکو واگذار شده است. وی خاطرنشان کرد: این امر نشان از اعتماد دوسویه رنو و ایران خودرو داشته و گسترش همکاری های دوجانبه تاییدی بر این موضوع است. طبق برنامه قرار است در سال جاری حداقل 5 هزار دستگاه وانت تندر90 تولید و روانه بازار شود.

شایان ذکر است وانت تندر 90 محصولی از پلتفرم تندر 90 است. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 و مطابق با کلیه الزامات موسسه استاندارد ایران بوده و با تجهیز به کیسه هوای راننده و سیستم ترمز ضد قفل ایمنی راننده و سرنشین را تضمین می کند. موتور این وانت موتور سواری تندر بوده و گیربکس، سیستم تعلیق و چرخ‌های آن برای حمل بار تقویت شده است.

منبع : ایکوپرس

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...