رفتن به مطلب

سامسونگ و ساخت ۵ مرکز تحقیق و توسعه جدید؛ ۴.۵ میلیارد دلار در مجموع


ارسال های توصیه شده

samsung_galaxy_s_4_smartphone-narenji-20130704.jpg

سامسونگ برنامه هایی برای ساخت ۵ مرکز تحقیق و توسعه جدید در کره جنوبی دارد٬ پروژه ای با هزینه تقریبی ۴.۵ میلیارد دلار که از پرورش خلاقیت و ایده ها تا آزمایش و توسعه مواد و قطعات جدید را پوشش خواهد داد.

 

این حرکت را می توان محصول جانبی این اعتقاد دانست که تحقیق و توسعه از پایه های اصلی پیشرفت دایمی در صنایع تکنولوژیک است. یکی از مدیران سامسونگ می گوید که بالا گرفتن رقابت باعث شده نحوه آماده شدن این شرکت و چگونگی بر آمدن از عهده امور٬ نیازمند تغییر باشد.

 

از بین ۵ مجموعه جدید یکی شان مختص توسعه دستگاه های هوشمند خواهد بود. در نزدیکی آن مرکزی دیگر برای توسعه قطعات مورد نیاز دایر می شود تا محققین بر روی نسل های بعدی قطعات و موادی که می توان در محصولات به کار برد فعالیت نمایند.

 

یکی دیگر از مراکز که از آن به عنوان مرکزی کلیدی نام برده شده و در جنوب سئول ساخته می شود٬ میزبان ۱۰ هزار طراح٬ استراتژیست٬ و توسعه دهنده خواهد بود. و در آخر دو مرکز دیگر برای تحقیق روی چیپست ها و نمایشگرهای تخت دایر خواهند شد.

 

البته فرآیند تحقیق و توسعه نتایج آنی و کوتاه مدت نخواهد داشت ولی در زمینه دوام یک شرکت در شرایط رقابتی سخت آینده٬ نقش مهمی ایفا خواهد کرد. «بسیاری پیشرفت ها در زمینه رایانش موبایل و درمان و دارو٬ بدون صرف هزینه های تحقیق و توسعه فراوان میسر نمی شد.» این چیزی است که یکی از محققین سامسونگ می گوید.

 

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...