رفتن به مطلب

جزییات جدید هنسی کوروت استینگری


ارسال های توصیه شده

تیونر آمریکایی هنسی پرفورمنس (HPE) با انتشار یک تصویر نخستین جزییات برنامه آتی خود را برای کوروت استینگری منتشر کرد؛ پکیجی که قرارست در سه مدل HPE600 و HPE700 و HPE800 تحویل مشتریان شود.

بعد از ردلاین موتور، هنسی دومین تیونری است که نقشه هایش را برای مدل های2014 کوروت استینگری علنی می کند. پکیج اول هنسی HPE600 است که در آن بر روی پیشرانه 6.2 لیتری V8 استینگری یک سوپرشارژر TVS2300 نصب شده که به لطف برنامه ریزی مجدد ECU قدرت 450 اسبی مدل های استاندارد را به حدود 600 اسب بخار می رساند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
Hennessey Corvette Stingray

 

حال به سراغ HPE700 برویم که همانند نامش قدرت 700 اسبی داشته و البته همان ویژگی های پکیج قبلی را دارد اما با پیستون های تراشکاری شده و میل بادامک های جدید. آخرین پکیج هنسی HPE800 است که این بار بجای استفاده از سوپرشارژر، توربوهای دوقلو داشته و پیستون های آلومینیومی و میل لنگ فولادی آن نیز فورج کاری شده اند؛ همچنین تغییر سرسیلندرها، نصب اینترکولر و تغییر سیستم سوخت رسانی از دیگر مشخصه های این پکیج 800 اسبی خواهند بود.

همه این پکیج ها به صورت استاندارد با کیت بدنه CarbonAero شامل اسپلیتر جلو، رکاب های جدید و اسپویلر کوچک عقب عرضه می شوند که البته مشتریان می توانند موارد دیگری مانند رینگ های جدید با تایرهای پایلوت سوپراسپرت میشلین، تعلیق جدید با قابلیت تنظیم ارتفاع یا کیت ترمز کربن/سرامیکی را هم جداگانه سفارش دهند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...