رفتن به مطلب

دريافت اي ميل هاي ديگر در mailbox ياهو


anjello

ارسال های توصیه شده

سايت ياهو امکاناتي دارد که اکثر کاربران از آن بي خبر هستند، 90 درصد کاربران ياهو، از ان فقط براي ارسال و دريافت اي ميل استفاده يمي کنند . در اين مقاله آموزشي، شما را با کاربرد هاي مفيد ياهو آشنا خواهيم کرد. اولين قابليت جالب ياهو: فرض کنيم که شما غير از اي ميلي که در ياهو داريد، يک يا چند آدرس اي ميل ديگر هم داريد. آيا هر روز يکي يکي همه آنها را بررسي مي کنيد؟ با خواندن اين مطلب مي توانيد زمان زيادي در وقت خود صرفه جوئي کنيد. شما مي توانيد پس از ورود به صندوق پستي خود در ياهو، بقيه اي ميل هاي خود را هم از همانجا چک کنيد. براي اين کار، در صفحه اصلي ياهو، روي گزينه Options در قسمت بالاي صفحه، کليک کنيد.

 

yahoomail.jpg

 

 

وارد صفحه mail options خواهيد شد.

 

yahoomail%20%282%29.jpg

 

در اين صفحه روي لينک Mail Addresses کليک کنيد. در صفحه جديد، ليستي از آدرس هاي اي ميل خود را مي بينيد. چون تا کنون اي ميل جديدي تعريف نکرده ايد، احتمالا همان آدرس اصلي را در صفحه مي بينيد.

 

yahoomail%20%283%29.jpg

 

براي تعريف ايميل جديد، دکمه Add را کليک کنيد. در صفحه بعد بايد نامي براي ايميل جديدتان انتخاب کنيد.

 

yahoomail%20%284%29.jpg

 

سپس دکمه Continue را در سمت چپ کليک کنيد. وارد صفحه تنظيمات ايميل مي شويد. در کادر mail server بايد نام سرور اي ميل خود را وارد کنيد. در اين بخش کافي است يک عبارت mail. به ابتداي آدرس سايت اضافه کنيد. مثلا اگر اي ميل خود را از سايت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
گرفته ايد، سرور اي ميلتان به اين شکل خواهد بود : mail.kelid.ir

نکته : فقط اي ميل هاي pop3 را مي توانيد به اين شکل دريافت کنيد. اي ميل هائي که از gmail و hotmail گرفته ايد با اين سيستم سازگار نيستند.

 

yahoomail%20%281%29.jpg

 

 

در کادر username آدرس اي ميل و در کادر password کلمه عبور اي ميلتان را وارد کنيد. در بخش Indicator هم يک رنگ براي اي ميل هاي رسيده از اين آدرس مشخص کنيد. ( اين اي ميل ها در صفحه Inbox به اين رنگ نشان داده مي شوند تا از اي ميل هاي ديگر شناسائي شوند. سپس دکمه setup Mail server را کليک کنيد. به صفحه Inbox برويد.

 

 

مي بينيد که در قسمت بالا (سمت چپ) لينکي به نام mail.appliedbook.com اضافه شده است. (به همان نامي که شما مشخص کرده ايد). اگر روي آن کليک کنيد. اي ميل هاي رسيده به آن آدرس هم وارد Inbox شما مي شود و مي توانيد آنها را بخوانيد. براي آشنائي بيشتر با اي ميل و ريزه کاري هاي آن . مي توانيد به کتاب کليد ايميل مراجعه کنيد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...